Gå til innhold

Her er nye MacBook Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Trolig fordi de bare føler markedsstandarden for 13"

Høyere oppløst skjerm vil også gi økt kostnad = dyrere maskin for sluttbruker.

Men burde absolutt være en option.

 

Tja, Apple tar jo seg rimelig grovt betalt hvis man ønsker å endre på ram, hdd eller cpu, så større oppløsning burde jo i det minste ha vært et alternativ.

 

Man har holdt seg til samme oppløsning i hvor mange år nå ? begynner å bli en forholdsvis lang tid mens andre tilbyr 13" med langt høyere oppløsning

Lenke til kommentar

De hinter til at det er brukt mer realistiske metoder for å måle batteritiden. Det inkluderer kanskje video på nettet blant annet. Maksimalt får du nok mer enn 7 timer, tror jeg. :)Og jeg vet ikke jeg. Jeg har ikke opplevd oppløsningen som et problem på tidligere MacBook Pro 13. Færre piksler gjør det selvsagt litt lettere ellers for maskinvaren.

Lenke til kommentar

Hvilken av maskinene referer du til? 13 tommeren gir etter min mening god verdi for pengene. Sandy Bridge, stort batteri, Thunderbolt, bra skjerm / høyttalere / tastatur / pekeflate samt tynn & solid konstruksjon. Som et avrundet produkt, er den med unntak av en noe høy vekt og lav oppløsning, tilnærmet perfekt. (Dette med utgangspunkt i at jeg foretrekker Intel HD 3000 framfor dedikert grafikk takket være strømforbruk og målgruppe.)

Lenke til kommentar

Vil folk her si at denne nye 13" MBP til 12 490,- (2.7GHz Dual-core Intel Core i7, 4GB 1333MHz DDR3 SDRAM, 500GB Serial ATA Drive @ 5400 rpm) er et godt kjøp nå?

Hadde selv denne oppdateringen i tankene, men siden de ikke oppdaterte skjermen blir det en asus for min del:

ASUS U36JC 13.3" (HD. Glare Type. 16:9 HD) - Intel Core i5 480M 2.66 GHz NV310M 1G DDR3 4096MB DDR3 500GB Win7HP64 BT3 black, 7500,-

Lenke til kommentar

Vil folk her si at denne nye 13" MBP til 12 490,- (2.7GHz Dual-core Intel Core i7, 4GB 1333MHz DDR3 SDRAM, 500GB Serial ATA Drive @ 5400 rpm) er et godt kjøp nå?

Nei. Basismodellen til 9900 kroner er det om du ønsker en kraftig 13" med bra batteritid og egenskaper ellers. Hvis du kan ty til 15" markedet, får du mye mer igjen ved å gå for Multicom Xishan W150. :)

 

Når man får PC-er med omtrent dobbel ytelse til samme pris som MBP, så er vel valget lett. De som VIL ha MBP derimot(Fordi det er Apple osv), velger jo selvsagt det.

Hva? Hvilken maskin har dobbelt så god ytelse som MBP 13 til 10 000 kroner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...