Gå til innhold

Oppdatering drepte Windows-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, enkelte ønsker jo å ha bluescreen-OS på mobilen.

derp, slutt å drit deg ut.

WP7 har ingenting med windows å gjøre. At seriøse bugs forekommer på enkelte telefoner ved en oppdatering kan skje alle, inkludert the beloved apple.

 

Ikke at jeg er overbevist om at WP7 er tingen, men det er tydelig at MS virkelig har forstått at software er viktig.

Lenke til kommentar

Meh, slikt skjer. Dette skjer jo ukentlig på Android, og firmware 1.72 til Desire HD (som jeg har) var så buggete at HTC trakk den tilbake. Det var dog ikke alle som opplevde/opplever problemer med 1.72, inkludert meg, men dette er ting som skjer. En liten regel er å ikke installere oppdateringer det samme minuttet det kommer ut. VENT til noen andre har prøvd den og kan rapportere tilbake.

Lenke til kommentar

Hvis dere skal sakse saker fra ITavisen, vennligst sjekk kildene deres.

"Andre har opplevd at kontaktliste, profilinnstillinger og samtalehistorikk har forsvunnet." Denne påstanden er basert på EN person sin twitter melding.

"På første forsøk gikk ALT galt for Microsoft." Det gjelder 1 av 9 telefoner som er sluppet, og så vidt jeg har forstått så gjelder det telefoner som har fått tilpasset firmware fra operatører.

Det er selvfølgelig uheldig at det har oppstått problemer, og veldig kjipt for de det rammer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...