Gå til innhold

Her er Panasonics nye flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at dere vil teste VT30, når den kommer på markedet. Jeg håper dere kommer til å bruke måleapparat for sortnivået.

 

Dumt at Panasonic ikke kommer til å ha noen 2D-tver som er større enn 55 tommer. g30 kommer sannsynligvis ikke ut i større enn 50", og det er den beste dedikerte 2D-skjermen de lager for 2011.

 

Kjedelig å betale ekstra for 3D-tv når en ikke kan benytte seg av denne teknologien.

Lenke til kommentar

Hvordan er image retention på disse nyeste genrasjonene? Det er en ganske irriterende faktor på plasmaer synes jeg.

 

AtW

 

Har ikke opplevd noe problematikk rundt dette på min Pioneer LX5090H hvertfall, og nyere modeller burde vell ikke stille seg noe dårligere vil jeg tro.

Synd at Panasonic på mange måter priser seg selv ut ved 50"+ sammenlignet med blant annet Samsung sine Plasma modeller..

 

Når du kan få Samsung sin toppmodell på 63" til 20'000 - 25'000kr (sett den til 18'990kr på tilbud) så blir det litt stivt med 35'000 - 40'000kr for Panasonic VT-serie på 65".

Panasonic har ikke utviklet seg voldsomt på Plasma fronten de siste årene, og Samsung har tatt mye innpå så du får jo nesten 90% av "ytelsen / kvaliteten" til en langt hyggeligere pris, også er endel bedre på både strømforbruk og design for de som verdsetter det.

Lenke til kommentar

Hvordan er image retention på disse nyeste genrasjonene? Det er en ganske irriterende faktor på plasmaer synes jeg.

 

AtW

 

Med mindre utviklingen har vert negativ de siste årene så bør det ikke være noe problem. Min PV70 som vel er en 3-4 år gammel modell har ingen problemer med dette, og den brukes med en HTPC så den står ofte på samme bildet over lenger tid.

 

Flott at dere vil teste VT30, når den kommer på markedet. Jeg håper dere kommer til å bruke måleapparat for sortnivået.

 

Dumt at Panasonic ikke kommer til å ha noen 2D-tver som er større enn 55 tommer. g30 kommer sannsynligvis ikke ut i større enn 50", og det er den beste dedikerte 2D-skjermen de lager for 2011.

 

Kjedelig å betale ekstra for 3D-tv når en ikke kan benytte seg av denne teknologien.

 

3D er nok kommet for å bli. Blir en såkallt "checkbox feature" på lik linje med SD-reader.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...