Gå til innhold

Sniktitt: LG Optimus 3D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan nok bli min neste telefon. De kandidatene som peker seg ut per dags dato er Samsung Galaxy S2, Motorola Atrix (kommer denne til Norge??), LG Optimus 2X og LG Optimus 3D. Jeg er ikke veldig fan av 3D slik vi har sett det til nå (briller på kino etc.), men på mindre skjermer der man slipper brillene virker det veldig mye mer interessant (ala 3DS).

 

Vi får håpe det kommer noen tester snart! Blir spennende å se hvilken pris denne legger seg på. Og når den blir tilgjengelig i butikkene. Jeg håper LG unngår de leveringsproblemene som Desire HD hadde. Og hvis moddermiljøet får brukt en del tid på denne så kan det virkelig bli kult. Vanilla Gingerbread hadde vært fint (vet ikke helt hva som skjer med 3D-menyene da...)

Endret av Perre
Lenke til kommentar

passdeg: Det ble ikke med i artikkelen - men LG lar deg stort sett velge mellom ren Android og sitt eget UI. Fikk ikke dobbeltsjekket det for denne, men regner med at det gjelder også her :)

 

A-Jay: Innsynsvinkelen i 3D-modus var begrenset. Det ble helt klart best sett rett forfra, men du får et inntrykk også når du ser fra siden. Effekten blir mindre uttalt. I 2D-modus ser skjermen ut som en svært god vanlig skjerm. Hverken mer eller mindre. Jeg la ikke merke til noen tegn på at det var inngått kompromiss til fordel for 3D-funksjonalitet. Mesteparten av tiden du bruker en slik telefon er du nok i 2D-modus - iallfall inntil noen eventuelt lager et komplett tredimensjonalt UI.

Endret av fjarle
Lenke til kommentar

Syntes dette virket spennende, gleder meg til å prøve telefonen ut. Men noe som slo meg, var at kameraene virket til å være veldig nærme hverandre - ville ikke det optimale for 3D-bilder være å ha dem omtrent like langt fra hverandre som gjennomsnittlig avstand mellom pupillene hos et menneske?

Lenke til kommentar

Dette kan nok bli min neste telefon. De kandidatene som peker seg ut per dags dato er Samsung Galaxy S2, Motorola Atrix (kommer denne til Norge??), LG Optimus 2X og LG Optimus 3D. Jeg er ikke veldig fan av 3D slik vi har sett det til nå (briller på kino etc.), men på mindre skjermer der man slipper brillene virker det veldig mye mer interessant (ala 3DS).

 

Vi får håpe det kommer noen tester snart! Blir spennende å se hvilken pris denne legger seg på. Og når den blir tilgjengelig i butikkene. Jeg håper LG unngår de leveringsproblemene som Desire HD hadde. Og hvis moddermiljøet får brukt en del tid på denne så kan det virkelig bli kult. Vanilla Gingerbread hadde vært fint (vet ikke helt hva som skjer med 3D-menyene da...)

 

Det blir nok min neste mobil ja. Om det da ikke kommer flere 3D mobiler rundt samme tid. Kommer i juni og vil koste 4990. Kommer an på hvor du kjøper den men det er prisen jeg har fått bekreftet fra LG Norge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...