Gå til innhold

Dette er Samsungs nye toppmodeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefonen er med en tykkelse på 8,5 tommer den tynneste smartmobilen som er laget.

Er det noen som har våknet opp etter 30 år i koma? :p

(jepp jeg skjønner det skal være mm)

 

Tykkelsen/tynnelsen er også litt skummel fordi den gjør telefonen mer utsatt for bøying. Håper de har forbedret forsterkninger mot bøyeskader. Det blir også spennende å se hvor mye slankingen vil gå ut over bildekvaliteten til kameraet. (Som kjent er større = bedre når det kommer til bildekvalitet)

 

Nettfjøla blir for stor, men det er vel litt av spillet at de bør tilby noe større enn ipadda for å senke kritikken fra eplefolket. Håper de oppdaterer 7-tommeren i samme slengen. Ikke at jeg skal ha noe sånt, men for konkurransens del.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Er det ingen her i verda som kan legge ned veto mot særnamn på skjermar?

 

 

Lurer på hva samsung skal kalle de neste skjermene sine.

 

Super duper amoled i andre?

 

Jeg har det fra rimelig sikre kilder at neste skjerm vil hete "Super AMOLED II Electric Bogaloo".

Amobil.no vil forøvrig stå for markedsføringen.

Lenke til kommentar

eeeeh... Ka skjedde der hyp?

 

En vis man sa en gang at å kalle elektroniske enheter for super, fast, etc etc kan bare føre en vei og det er til dumme navn.

 

Fruktidiot? Tror du at eg er apple mann eller noe? Ser ikke helt hva du prøver på. Har en Desire eg, aldri eid en annen smartmobil. Så hva er det egentlig du tenker på?

 

Forøvrig har eg nettopp hatt meg en bolle. Tulling.

Lenke til kommentar

Har ikke sagt noe om att du har Apple, har jeg?

 

Jeg synes bare det er tåpelig att "visse" merker får omtale sine produkter som om det skulle være det meste revolusjonerende produktet noensinne, selv om det i bunn å grunn er ett gjennomsnittlig prod, mens andre blir latterligjort for samme ting.

 

Sorry hvis jeg hørtes litt sur ut =P

Lenke til kommentar

Hehe... Det var et stikk til Samsung fordi artikkelen handlet om Samsung.

 

Å kalle et produkt for Amoled, så Super Amoled, så Super Amoled Plus er veldig dumt i lengden. Hva skal man kalle produktet til slutt for at det hele tiden skal høres bedre og bedre ut.

 

Bedre å kalle det amoled1 2 3 4 osv selv om det selvsagt ikke selger så bra som super gjør....

Lenke til kommentar

Compared with the first-generation AMOLED, the Super AMOLED advantages are:[6] [7]

 

* 20% brighter screen

* 80% less sunlight reflection

* 20% reduced power consumption

 

Tatt fra Wikipedia :)

 

Så det er en bitteliten forskjell mellom AMOLED og SAMOLED, men ja, den plussen er noenlunde unødvendig.

Lenke til kommentar

Compared with the first-generation AMOLED, the Super AMOLED advantages are:[6] [7]

 

* 20% brighter screen

* 80% less sunlight reflection

* 20% reduced power consumption

 

Tatt fra Wikipedia :)

 

Så det er en bitteliten forskjell mellom AMOLED og SAMOLED, men ja, den plussen er noenlunde unødvendig.

 

Hva er forskjellen på Super Amoled og Super Amoled Plus?

Lenke til kommentar

Synes den ser veldig bra ut.

Kan den matche Nokia N8 på bildekvalitet ?

Det er det nok bare Samsung og deres interne testere som vet.

 

Generelt sett hadde det jo ikke skadet om de som slipper mobiler med god bildekvalitet på 8 megapiksler reduserte oppløsningen med samme sensorstørrelse. Det ville gi bedre bildekvalitet, tross alt.

 

Man kan si at jeg er spent på å se test av denne. Som SGS-bruker kan man jo ikke annet enn å få litt lyst på (særlig siden jeg har bursdag i april). Men som fattig student blir det nok ikke noe bytte med det første.

 

Det jeg er litt spent på er hvilken prosessor Samsung dytter inn i SGS2.

Lenke til kommentar
Nettfjøla blir for stor, men det er vel litt av spillet at de bør tilby noe større enn ipadda for å senke kritikken fra eplefolket.

Er nok litt av spillet at produsentene tilbyr forbrukerne det de faktisk vil ha. :)

 

Det er nok ikke bare "eplefolket" som etterspør større skjerm enn 7" på nettbrett, da 7" ikke er stort nok til at alle ser det helt store poenget med å kjøpe et såpass lite nettbrett i stedet for å bare kjøpe en av de mange gode og langt mer lommevennlige smarttelefonene på markedet, f.eks. en med 4,3" skjerm som den kommende Galaxy S2 eller dagens HTC Desire HD.

 

edit: redigerte siste avsnitt

Endret av Juke
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...