Gå til innhold

Her er HPs nye mobiler og nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"TouchPad har HP webOS som operativsystem. Det er et operativsystem vi ennå ikke er kjent med her til lands, men vi tipper vi nordmenn får stifte bekjentskap med det ganske snart."

 

Noen grunn til at vi tipper det? :) Pre 3 og webOS ser utrolig digg ut, så det hadde vært kult om det kom til Norge.

Lenke til kommentar
Noen grunn til at vi tipper det?

 

Siden HP-produkter, til forskjell fra Palm-produkter de siste årene, er allment tilgjengelig også i Norge?!

 

webOS ser utrolig digg ut ...

 

Det er digg, spesielt med måten man navigerer med "gesture area" og hvordan multitasking fungerer. Derfor er nok en del av os forundret over at TouchPad'en ikke har dette. Å implementere tilbake-knapp oppe i programmene som erstatning er en tragisk erstatning.

Lenke til kommentar

Siden det er et HP produkt, og HP er veletablert i Norge, så håper jeg _virkelig_ at både Pre 3 og Touchpad blir tatt inn til Norge! Skulle dessuten likt å se en Nokia med WebOS..

 

Noe som trekker litt ned er at Pre ikke har knapper som kan dedikeres til æ, ø og å, og at det kun er 8-16GB når det ikke er plass til ekstra minnekort.

Lenke til kommentar

Det er digg, spesielt med måten man navigerer med "gesture area" og hvordan multitasking fungerer. Derfor er nok en del av os forundret over at TouchPad'en ikke har dette. Å implementere tilbake-knapp oppe i programmene som erstatning er en tragisk erstatning.

Mulig jeg tar feil men min oppfatning var at du aldri trenger å gå tilbake med TouchPad. Du har alt tilgjengelig i kolonner som kan dras inn og ut med håndtak nederst på skjermen så du vil aldri ha behov til å gå tilbake til det forrige bildet.

 

Du har derimot en fysisk knapp for å få opp kortene du har åpnet men det er ikke akkurat en tilbakeknapp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...