Gå til innhold

Kjempebutikk åpner i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av FotoVideos nye medarbeidere.

 

Får håpe de nye medarbeiderne får betalt i annen valuta en "bananer" :)

 

Har ikke besøkt FV så mye, men skal bli spennende og ta en tur innom til sommeren, forhåpentligvis med mulighet til og bruke en større mengde tid der en det jeg normalt har hatt.

 

Edit: litt rart at det ikke står noe om åpningen i nettbutikken deres :hmm:

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Én times kjøring er da ingenting. Verre for oss som bor i Finnmark.

 

er bare 1.5-timers kjøring for meg. men total reisetid er en helt annen:p 1 time til flyplass, 2 timer med fly, 20 min med flytoget :p +all venting i kø.

 

uansett. tøft at de gjør butikken enda større. dog, syns den var stor nok fra før av:)

Lenke til kommentar

Noen som vet om de har noen bra åpningstilbud?

Fikk en mail forrige uke, vet ikke om det er lagt ut på nettsidene.

 

Men det var i hvert fall en todelt sak.

 

Føråpningstilbyd 9-12. februar:

-10% på all Canon L-optikk

Gode avslag på en del av de dyrere Sigma-objektivene

Disse tilbudene vil være tilgjengelig både i butikk og på nett, men kun i perioden 9.-12. februar.

Ved kjøp på nett må rabattkode oppgis i ”Melding til salgsavdelingen” i betalingsvinduet.

Rabattkode: FØRÅPNINGSTILBUD 09-12FEB2011

 

Åpningsuken 14-19. februar:

Mandag 14. februar er det offisiell åpning av ”nye FotoVideo”, og vi feirer begivenheten med nye, spennende foredrag, og svært gode dagstilbud gjennom hele denne uka!

Som FotoVideokunde får du her forhåndsinformasjon om hvilke produkter det blir spesielle tilbud på:

- Canon EOS 5D mrk II hus

- Canon EOS 7D hus

- Canon EOS 60D hus

- Canon EOS 1000D KIT m/18-55mm

- Canon Powershot G12

- Nikon D90 hus

- Samsung NX100 (hvit)

- Samsung NX100 (sort)

- Samsung EX1

- Sony NEX-5 m 18-55mm

- Sony NEX-3 m 18-55mm

 

- Sigma 530 Super Blits

- Sigma 530 Standard Blits

- Sigma 70-300mm OS (For Canon og Nikon)

- Canon 70-200mm/4 L

- Canon 100mm/2.8 Macro L IS

- Canon 70-200mm/2.8 L IS II

- Contour Vholdr 1080p GPS hjelmkamera

- LaCie Rugged 500GB

- JBL Creature III (Sort/hvit)

- JBL Spot m/valgfri wrap

- AKG K 480 NC

- AKG K 390 NC

 

 

 

 

Nærmere informasjon om priser og dager for dagstilbudene, samt program for hele åpningsuken for du tilsendt på e-post lørdag 12.februar.

Våre åpningstider vil være 10-18 som normalt, og tilbudene vil kun gjelde i butikk.

Lenke til kommentar

FotoVideo har flyttet og åpner i dag det som visstnok skal være europas største fotobutikk.

 

 

Åpner i dag? Tja, det er vel en sannhet med modifikasjoner.

 

Den offisielle åpningen er vel først på mandag den 14. februar, men iflg. mailen som andre har nevnt så har Fotovideo en "føråpning" i perioden 9.-12. februar der. Om denne føråpningen kun er tilgjengelig for "gamle" FV-kunder skal jeg ikke si, men vi har i allefall mottatt en invitasjon til å besøke butikken i denne "føråpnings"-perioden. Det er også lagt opp til en del foredrag disse dagene.

Dessverre så bor jeg som en del andre kunder langt fra Oslo, så besøk hos FV må nok vente til senere Oslobesøk.

Endret av polljen
Lenke til kommentar

I følge Roar Sandvik er butikken åpen for alle fra og med i dag, men det er ikke riktig alt som er på plass ennå. Den offisielle åpningen med festivitas og partai er som noen sier neste uke.

 

Messetilbud har vi ikke fått noen som helst info om, så det skal jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar

FotoVideo har flyttet og åpner i dag det som visstnok skal være europas største fotobutikk.

 

 

Åpner i dag? Tja, det er vel en sannhet med modifikasjoner.

 

Den offisielle åpningen er vel først på mandag den 14. februar, men iflg. mailen som andre har nevnt så har Fotovideo en "føråpning" i perioden 9.-12. februar der. Om denne føråpningen kun er tilgjengelig for "gamle" FV-kunder skal jeg ikke si, men vi har i allefall mottatt en invitasjon til å besøke butikken i denne "føråpnings"-perioden. Det er også lagt opp til en del foredrag disse dagene.

Dessverre så bor jeg som en del andre kunder langt fra Oslo, så besøk hos FV må nok vente til senere Oslobesøk.

 

Var innom der i da og tittet på den nye butikken jeg.

Ser bra ut. Jeg har lagt igjen en del tusen i den butikken med tiden, men har ikke fått noe invitasjon på Epost. hmmm :)

 

Andreas

Lenke til kommentar

FotoVideo har flyttet og åpner i dag det som visstnok skal være europas største fotobutikk.

 

 

Åpner i dag? Tja, det er vel en sannhet med modifikasjoner.

 

Den offisielle åpningen er vel først på mandag den 14. februar, men iflg. mailen som andre har nevnt så har Fotovideo en "føråpning" i perioden 9.-12. februar der. Om denne føråpningen kun er tilgjengelig for "gamle" FV-kunder skal jeg ikke si, men vi har i allefall mottatt en invitasjon til å besøke butikken i denne "føråpnings"-perioden. Det er også lagt opp til en del foredrag disse dagene.

Dessverre så bor jeg som en del andre kunder langt fra Oslo, så besøk hos FV må nok vente til senere Oslobesøk.

 

Var innom der i da og tittet på den nye butikken jeg.

Ser bra ut. Jeg har lagt igjen en del tusen i den butikken med tiden, men har ikke fått noe invitasjon på Epost. hmmm :)

 

Andreas

Når det gjelder den nevnte mailen så kan det muligens skyldes at jeg står som registrert medlem i den man kaller "Fotovideoklubben", uten at jeg er sikker på om det er grunnen :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...