Gå til innhold

Plextor satser på SSD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De eneste som er standard er best case sekvensiell, alt annet er helt opp i det blå..... 15k IOPS på QD#64 er hinsides dårlig, samme med 32, så tviler sterkt på de tallene på QD#32-64 iom at C300 ligger på 50k+ på slik QD...

 

QD#4@1gb burde bli en standard for desktop modeller.....

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Denne bruker samme Marvell-kontroller som C300. Den er med andre ord helt brukbar, men likevel ingen ny teknologi. 480 MB/sek. tar jeg med en kjempestor klype salt, ettersom C300 ikke klarer det, og ytelsestester vist fra CES var også en god del lavere.

 

Venter spent på neste gen. SSD i disse dager før jeg drar fram lommeboka.

Lenke til kommentar

De eneste som er standard er best case sekvensiell, alt annet er helt opp i det blå..... 15k IOPS på QD#64 er hinsides dårlig, samme med 32, så tviler sterkt på de tallene på QD#32-64 iom at C300 ligger på 50k+ på slik QD...

Tester på forum viser at Corsair P3 (med samme kontroller) er god for ca 19/14 K IOPS ved QD 64 :

 

 

sfij3d.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Skulle til å skrive at det ut fra lese/skriveytelsene ser ut som en Marvell-kontroller, men det står i artikkelen også.:tease:

 

Venter fortsatt på Intel Gen.3. Antar at forsinkelsene skyldes at de jobber med ytelsen...

 

Ja de jobber nok med å skru ned ytelsen så de kan tjene noen lette kroner om et halvt års tid igjen... Hyppige lanseringer med jevne men små ytelseshopp får meg til å spy :thumbdown:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...