Gå til innhold

Test: CM Storm Spawn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OH GOD. leser dere i det hele tatt gjennom oversettingene før dere legger det ut? mon tro om det er en bott som tar seg av hele jobben?

 

påstår ikke at jeg er noen lektor i norsk selv, men maken til kebabnorsk skal en se langt etter i det profesjonelle plan:P

 

*Det som kan nevnes er at Spawn var ikke spesielt glad i min litt skinnende musematte, men på alle andre underlag jeg testet den på, så fungerte den god*

 

yea, verste setninga jeg har funnet til nå:p

Endret av uracoin
Lenke til kommentar

Den første setnignen

"CM, eller Coolermaster er vel mest kjent for sine KABINETTER, men har i de siste årene også satt opp en rekke produktserier for spillerne under merkenavnet CM Storm, i form av KABINETTER, muser, musematter og annet tilbehør."

 

Så dere er helt 100% sikre på at de produserer kabinetter?

Makan til opplegg, slutta å lese der jeg.

Lenke til kommentar

Vel, det første jeg så på var navnet på artikkel forfatteren. Ketil Græe. Hørtes ikke så veldig ut som det typisk norske Ola Normann navnet. Jeg synes Ketil skal få skryt for å ha testet og skrevet en artikkel på den norsk kunnskapen han har. Ikke alle er like flinke i norsk, så i stedet for å rakke ned på forfatteren så synes jeg at det heller skal skrives konstruktiv tilbake melding.

 

Og jeg regner med det er flere fra HW.no staben som leser mange kommentarer her inne daglig. Synes ikke dere at dette har gått litt langt? Hva med å få en kollega til å lese over alle artikler før dere legger dem ut? Det skal tross alt handle om kvalitet.

 

Ellers en ok artikkel synes nå jeg.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

jeg har kjøpt musa og har KJEMPE PROBLEMER med lag...

musa takler ikke lav sens... drar musa havveis over musmatta, så lagger aimen seg tilbake igejn.. merklige greier,.

 

grepet var dødsbra, men kan jo ikke bruke slikt...

har prøvd FW updt. +++ men ikke no funker..

 

razer musa mi, sorry for at jeg la deg i skuffen ;(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...