Gå til innhold

Sniktitt: Android OS 3.0 Honeycomb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli spennende å se hvordan dette fungerer når det blir allment tilgjengelig. Men det finnes allerede noen oppfatninger som ikke bare lover bra, selv om det kan se “spennende" ut, og tillater meg å legge ved en vurdering…

 

“…it seems that Android 3.0 is, at best, on a par with Apple's iPad operating system, and for many that simply won't be enough. Considering this was Google's first opportunity to show off arguably the most important version of Android yet on its own terms, the poor execution left some observers wondering if Android 3.0 is anywhere near production status.”

Lenke til kommentar

Skal bli spennende å se hvordan dette fungerer når det blir allment tilgjengelig. Men det finnes allerede noen oppfatninger som ikke bare lover bra, selv om det kan se “spennende" ut, og tillater meg å legge ved en vurdering…

 

“…it seems that Android 3.0 is, at best, on a par with Apple's iPad operating system, and for many that simply won't be enough. Considering this was Google's first opportunity to show off arguably the most important version of Android yet on its own terms, the poor execution left some observers wondering if Android 3.0 is anywhere near production status.”

 

Dere eplegutter prøver så godt dere kan ser jeg.

Endret av LoveAmiga
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal bli spennende å se hvordan dette fungerer når det blir allment tilgjengelig. Men det finnes allerede noen oppfatninger som ikke bare lover bra, selv om det kan se "spennende" ut, og tillater meg å legge ved en vurdering…

 

"…it seems that Android 3.0 is, at best, on a par with Apple's iPad operating system, and for many that simply won't be enough. Considering this was Google's first opportunity to show off arguably the most important version of Android yet on its own terms, the poor execution left some observers wondering if Android 3.0 is anywhere near production status."

 

Dere eplegutter prøver så godt dere kan ser jeg.

 

Er vell ingenting galt ved å stille spørsmålstegn ved ikke ferdig programvare?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får galaxy tab denne?

 

Tror ikke det; det er vel stilt en del krav til hardware som Gtab ikke tilfredsstiller. Regner dog med at det går an å roote taben og installere.

Det er ikke satt noen hardware krav. Om det kommer til galaxy tab er helt opp til samsung. No body knows.

Lenke til kommentar

Dette virker meget spennende! Noe av det som gjør iPad populær er nettopp de mange tilpassede applikasjonene som er tilgjengelige. Android 3.0 vil kjøre på en rekke ulike tableter med ulik størrelse, maskinvare etc. Hvordan skal android konkurrere på dette området?

Lenke til kommentar

Skal bli spennende å se hvordan dette fungerer når det blir allment tilgjengelig. Men det finnes allerede noen oppfatninger som ikke bare lover bra, selv om det kan se “spennende" ut, og tillater meg å legge ved en vurdering…

 

“…it seems that Android 3.0 is, at best, on a par with Apple's iPad operating system, and for many that simply won't be enough. Considering this was Google's first opportunity to show off arguably the most important version of Android yet on its own terms, the poor execution left some observers wondering if Android 3.0 is anywhere near production status.”

 

Dere eplegutter prøver så godt dere kan ser jeg.

 

Han er en kjent Android-hater

Lenke til kommentar

Dette virker meget spennende! Noe av det som gjør iPad populær er nettopp de mange tilpassede applikasjonene som er tilgjengelige. Android 3.0 vil kjøre på en rekke ulike tableter med ulik størrelse, maskinvare etc. Hvordan skal android konkurrere på dette området?

 

 

Her har du en fin forklaring på hvordan de skal løse det:

 

http://android-developers.blogspot.com/2011/02/android-30-fragments-api.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/hsDu+(Android+Developers+Blog)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...