Gå til innhold

Test: Lenovo Ideapad U260


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utskiftbart batteri, seks timers batterilevetid og mindre bruk for fiten, så kan det bli brukbart. Men med mindre man MÅ ha absolutt 12,5" eller et såpass (relativt) pent design, ser jeg ikke helt hvorfor man skal kjøpe denne. I hvert fallk ikke om prisen er høy (som dere sier den er, uten å nevne den..)

Lenke til kommentar

Så fin ut denne, men syns Lenovo har gjort det vanskelig å bytte disk og batteri. Kan ikke tenke meg at innebygd batteri er noe serlig bra i lengden.

 

Fornøyd med min Thinkpad x60 m/ ssd fortsatt jeg :) tilogmed denne har sd kort leser...

 

Til denne prisen så er f.eks Asus U36jc et mye bedre valg.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Designet har jeg ingenting å si på, tvert i mot. Riktig så lekkert. Men et par brølere har Lenovo likevel klart å gjøre:

 

  • Hvorfor i all verden har ikke Lenovo samme type strømkontakt på alle maskinene sine? Latterlig, rett og slett
     
    Hvorfor - hvorfor - velger de å ha taster til høyre for enter-tasten? Tastatur-layouten på ThinkPad-maskinene (i hvert fall slik de var for et par år siden) er så optimalt som det får blitt, etter mitt syn. Dette inkluderer også Fn-tasten, som jeg foretrekker helt nede til venstre. Registrerer at Lenovo er inkonsekvente på dette feltet såvel som forskjellige strømkontakter.

Lenke til kommentar

Jeg jobber for IBM, som er business partner med Lenovo, jeg har bare support for Lenovo servere / IBM servere, men det er et helt vannvittig antall mennesker som ringer inn hver dag, pga feil på IP/TP maskinene.

 

Jeg påstår ikke at de har en generelt dårlig kvalitet, men Lenovo sin kundeservice kan man ikke skryte av. : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...