Gå til innhold

Test: SilverStone SST-FP36B


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Bleh. Denne er jo tilnærmet ubrukelig? Jeg kan virkelig ikke fordra front-kontakter som krever plugging i utenpå på baksiden. Hadde den enda hatt mulighet for å koble til interne kontakter...

 

"Andrer" den.

Det var jo også litt typisk at det ikke ble vist bilder av kabelstrekket gjennom kabinett samt hvordan det blir seendes ut bak.

:)

Som Visjoner skriver hadde produktet hatt noe for seg dersom det kom med en PCI-E kontroller med USB3-porter + interne kontakter som 3.5''-adapteret ble koblet til.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor så stor andel av multimedia-enheter og slike enheter som skal festes i front, har USB-kontakter som må baki kabinettet. Hadde det ikke vært bedre å ha intern-plugg med eventuell overgang til usb-plugg som tilleggsutstyr? Har kjøpt adskillige viftestyringer mm. hvor jeg velger å ikke bruke USB-pluggene fordi de må ut bak.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...