Gå til innhold

Feil på enkelte K-5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde nok vært enklere å tilskrive de to eierne direkte ;)

 

(satire)

 

Forstår ikke helt hvorfor dette er satire. I så fall må det være noen som har påstått at det kun er to som hadde dette problemet. Er det slik?

 

OK, med teskje, så er satiren som følger:

Nikon og Canon er STORE, Pentax er små...

Så små at de kanskje bare har solgt 2 stk. K-5 hvis man setter det litt på spissen :)

Men man har selvfølgelig rett til å ikke synes det er noe morsomt i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Så små at de kanskje bare har solgt 2 stk. K-5 hvis man setter det litt på spissen :)

Det var slik jeg tolket deg, men det blir nok litt skivebom ettersom det er allerede ganske mange aktive forum-medlemmer som har kjøæpt seg en K-5.

 

Jepp,tolket det slik jeg og.

Nå er det jo ikke altid størrelsen det kommer ann på og nettop K-5 tror jeg kommer til å løfte Pentax høyere på salgsstatistikken og bra er det .:cool:

Lenke til kommentar

OK, med teskje, så er satiren som følger:

Nikon og Canon er STORE, Pentax er små...

Så små at de kanskje bare har solgt 2 stk. K-5 hvis man setter det litt på spissen :)

Men man har selvfølgelig rett til å ikke synes det er noe morsomt i det hele tatt...

 

Kanskje du skulle kalt det sarkasme, da, og ikke satire?

 

Men når noe foregår inne i ens eget hode og dette ikke stemmer med virkeligheten så er det ikke alltid like lett for andre å forstå poenget. Å bruke feil begrep gjør det ikke lettere.

Endret av FOTORALF
Lenke til kommentar

Vi jobber med saken, men på grunn av forberedelser til flytting (og da mister vi testlabben vår) må vi gjøre en del ting parallelt, noe som betyr at hver enkelt test tar lengre tid å få ferdig.

 

For å bøte på dette skal jeg fremover konsentrere meg om testing av speilreflekser, med 60D først ut. Deretter kommer enten E-5 eller K-5, etterfulgt av den andre av de to. Samtidig tar Erik seg av andre ting, samt test av Sony A55.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...