Gå til innhold

TimeListe. Hjelp til oppsett.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Prøver og sette opp denne timelisten. Har kommet et stykke (tror jeg). Men så blir det stopp.

 

Har lest litt på denne siden: http://www.cpearson.com/excel/overtime.htm

Men skjønner ikke noe mer av den grunn.

 

Koden jeg har brukt i F12 osv er kopiert fra et annet sted, tror den kommer fra dette forumet, men husker ikke akkurat nå. Ser den kanskje er litt mer tungvin enn det andre er.

De andre kodene som er brukt, har jeg funnet ut av selv, men blirsom dere ser litt rart da det ikke er skrevet timer enda, for da står det i minus.

post-39829-0-07342900-1295689306_thumb.png

 

 

Legger ved link til slik lista skal være, da jeg ikke vet hvordan man skal forklare dette.

Mulig excel arket er bedre forklarende.

 

http://www.mediafire.com/?uqd4xumet3aaxvm

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette, eller gi meg noe veiledning. Vil lære dette selv.

 

Mvh

 

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dits_no: Takker for forslag. Men virker liksom ikke helt som jeg trodde.

Ingen auto summering eller noe i den duren av ubekvemme timer eller noe..

 

Også har jeg et prob. Utseendet skal være slik som det som er i første posten, hvis det er mulig. Jeg trenger ikke et ferdig dokument. Liker og tukle selv, men trenger et spark i riktig retning.

Lenke til kommentar

Sorry for sent svar.. Men har prøvd mye rart. Og føler liksom at alt blir galt.

 

Sett på den andre tråden. Hjalp vel kanskje litt. Men ikke fått brukt formelen enda.

Da jeg ikke er ute etter og skrive ut og inn tid for lunsj.

 

1: I eks. mitt har jeg satt opp antall timer i F12. Dette fungerer.

2: Jeg har satt opp et trekk på 0,5 timer i G12. Dette fungerer. Men skulle helst ikke

stått -0,5 da det ikker er ført opp noe positive tall.

3: H12 skulle vært timene som blir etter kl. 17 og til 06. automatisk

4: I12, samme som over. Men da kun i helger. Skal jo da være kun lørdag og søndag.

5: Alt summeres da på linje 33. Rett ned.

6: Alt ganges opp med timespris og tillegg etc på linje 34. Hvis dette er mulig.

 

Mulig dette faktisk er venakselig og få til. Jeg har søkt veldig mye på nett, men hvis koder, er ikke det enkleste har jeg lest om. Detter rett og slett ut.

 

Mvh

 

Petter

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...