Gå til innhold

Guide: Hva slags kamera skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Olympus E-5 som det "tetteste" systemkameraet til under 30 lapper? Hva med Pentax K-5 da? Full vær- og støvtetting, rustfritt stål/magnesium og værtettet objektiv for litt over 10 000,-

Ser du noen videoer på youtube hvor man skyller kamera under springen, bader med det i

varme kilder, eller tar den med i dusjen - og det ikke har en Olympus logo? Samt virker etterpå.

 

 

Glemte jeg å nevne at den også har markedets beste APS-C sensor? Hmm...

Der er Pentax bedre - det skal de ha.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe kompaktkamera og gikk inn på akam. Ser denne artikkelen og tenker "supert, akkurat hva jeg trengte; en artikkel som sikkert gir meg noen anbefalinger." Nå har jeg lest gjennom og finner ikke en en eneste konkret anbefaling på kompaktkamera. Kan vel innrømme såpass at jeg ikke er helt overbevist over artikkelens kvaliteter..

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest gjennom og finner ikke en en eneste konkret anbefaling på kompaktkamera. Kan vel innrømme såpass at jeg ikke er helt overbevist over artikkelens kvaliteter..

Hva med delen "Konkrete anbefalinger"? Jeg fant jo mange konkrete anbefalinger på kompaktkamera.

 

Kan vel innrømme såpass at jeg ikke er helt overbevist over leserens kvaliteter... :tease:

Endret av 8086
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...