Gå til innhold

Disney satser på 3D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jesus christ, jeg begynner seriøst å bli skikkelig kvalm hver gang jeg ser en 3D artikkel. Det er jo helt overflod av det fortiden. Merker jeg bare blir skikkelig oppgitt over hele greia. Kan vi ikke nyte film sånn som det er ment for å nytes?

 

Og ja jeg vet at det var mange motstandere for f.eks fargefilm og at "sånne som meg" er med på å halte teknologi utvikling osv. osv. men i noen tilfeller....

Lenke til kommentar

Kjempebra at en stor aktør som Disney prioriterer 3D. Litt off topic, men jeg har ikke funnet en eneste 3D brille som har vært behagelig å ha på. Har vært 2 ganger på kino og sett 3D og begge gangene var brillene skitne og litt ripete slik at bildekvaliteten ble forringet. På barnefilmer skal en ha et sett barnebriller og ett sett voksenbriller. De jeg har prøvd har vært digre til meg som voksen. For et barn blir de gigantiske. Jeg gleder meg til det blir et system for 3D og at man kan se på film uten de nerdete brillene. (dette vil vel neppe være mulig på kino)

Lenke til kommentar

Jesus christ, jeg begynner seriøst å bli skikkelig kvalm hver gang jeg ser en 3D artikkel. Det er jo helt overflod av det fortiden. Merker jeg bare blir skikkelig oppgitt over hele greia. Kan vi ikke nyte film sånn som det er ment for å nytes?

 

Og ja jeg vet at det var mange motstandere for f.eks fargefilm og at "sånne som meg" er med på å halte teknologi utvikling osv. osv. men i noen tilfeller....

 

3d er jo ikke ny teknologi, det har vært prøvd flere ganger før, uten at det har blitt noen suksess.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...