Gå til innhold

Her er de nye Samsung-Androidene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Samsung går for iphone's utseende altså? Dårlige greier, var trist nok at Galaxy S'ens app drawer lignet på iphone homescreen.

Det var det første jeg tenkte på jeg også når jeg så den telefonen.

 

Men hvorfor er det trist eller dumt egentlig?

 

Jeg synes iPhone ser utrolig fet ut og med tanke på salgs resultater på denne telefonen er det mange som synes den er fin.

 

Er det ikke OS'et som er det største ankerpunktet på iPhone og ikke telefonen i seg selv liksom.

Lenke til kommentar

Den der ser ut som en Iphone 4 med Android, da... Ikke bare lik, men så godt som identisk. Og det kommer ifra en som normalt sett pleier å si "Men det er jo begrenset med designmuligheter på touchtelefoner" :-P

Eneste er at den har Iphone-knapper og ikke Android-knapper, så jeg stiller meg fremdeles litt skeptisk, og håper at den ligner mer på Galaxy S som jeg synes har et veldig fint design. Eller Nexus S for den saks skyld.

Må innrømme at jeg falt litt for X12 Arc også :-)

Men det er nok denne som blir min neste telefon :-)

Lenke til kommentar

så jævli skuffende fra samsung at de kjører en ren ripoff på Galaxy S2 som ligner på iphone,trur de kommer til og miste kunder av dette,da mange som går for android vil komme vekk fra designet til iphonsa.Min neste telefon blir ikke denne.min neste telefon blir en telefon med Tegra 2 i og kan kjøre 1080p.Har da SGS nå så vil nok ikke bytte med engang.

Men jævli skuffa fra samsung altså.

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at denne IKKE kjører Tegra2? Det står ingenting om dette i artikkelen, og jeg finner ikke spesielt mye som tyder på at det ikke blir Tegra2? Hvilke andre alternativer har vi som kan kjøre tokjerneprossessorer akkurat nå?

 

Og jeg tviler på at de taper mer enn de tjener, til og med om de hadde gitt ut en Iphone med Android, med tanke på hva R@ge sier.

Lenke til kommentar

Hmm, sikker på at ikke "Galxy S2" er en photoshoppa iPhone 4? Mange av ikonene er klin like, pluss at signal, klokka og batteriet øverst er identisk, noe som jeg ikke har sett på noen Samsung telefoner sålangt. Til og med det lille hakket nederst til venstre på kanten som har skapt så mye problemer er der?

 

Virker som de har tatt en iPhone 4, gjort noen bittesmå designendringer, en annen hjem-knapp og en annen volumknapp. Rett og slett. Pluss at den ser ikke veldig Android ut? Hva skjedde med hjem-knapp, tilbake-knapp osv?

Er ingen iPhone-fanboy (hvis noen misforstår meg) men den er faktisk latterlig lik.

Lenke til kommentar
Eg tror at det er prisen, fremfor designet som i større grad avgjør om valget faller på en annen telefon enn en Iphone. Eg sier ikkje at det er tilfellet for alle, for all del.

 

Pris eller kunnskap/erfaring er nok to viktige faktorer som påvirker valget av telefon. Pris er selvfølgelig viktig, men er veldig mange som kjøper dyre android topp-modeller.

Lenke til kommentar

På den andre siden så spør jo folk som ikke bryr seg fult så mye om min Omnia HD er den nye Iphone, og det har de spurt om siden jeg fikk den for over halvannet år siden.

Iphone er bare en stor mobil med stor skjerm. Iphone har blitt for telefon omtrent sånn som Ipod har blitt for MP3-spillere...

Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at det bildet som er brukt i nyheten er blitt photoshoppa, slik at det ligner på iPhone sitt menysystem. Dette kan man se på at f.eks. signalstyrkeikonet er plassert på venstre slik som på iPhone (hvor ofte ser man det på en Android?), i tillegg til at man tydelig ser at menyen vender "rett frem" mens telefonen egentlig står litt på skrå mot høyre... I tillegg ligner bildet av telefonen veldig på det her.

Endret av Krizp0
Lenke til kommentar

Det er greit nok å gi produsenter kritikk for å imitere andre, men det var nå ikke apple som startet sorte, stilrene touch-telefoner?

Apple fikk i sin tid kritikk for å ha stjelt designet fra LG, noe folk har glemt (ev. ikke fått med seg).

Ps. jeg ser for all del likheten mellom designet og iphone.

 

Jeg vet om flere telefoenr som ser mye penere ut, bla.a. Se sin nye ARC, Den nye google (samsung) telefonen, m.m.

 

Når det er sagt, så tror jeg at Galaxy S2 eller LG X2 blir min neste telefon. Har S2 tegra 2 prosessoren, er det nok stor sannsynlighet for at det blir denne. S2 vil jo ha bedre skjerm enn LG X2, men for min del er dette med fullhd playback en viktig ting for mitt neste kjøp, egentlig viktigere enn skjermen.

 

Ps. jeg vet LG har en annen mobil, som visstnok skal ha "verdens beste skjerm" (ny ledteknologi), men den kjører enkeltkjerne prosessor og da er det mindre interessant for meg, egentlig.

 

Hm. kanskje gorillaglass skal være en forutsetning også, så jeg slipper skjermbeskytter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...