Gå til innhold

Test: Sennheiser CX 980


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

the_fire. Går ut i fra at det er snakk om at de blir spilt inn, noe som er en ganske vanlig for headsett og høyttalere.

 

Selv har jeg nesten gitt opp propper, though det er det jeg vil ha. Har vært borti over 10 stk de siste 2 årene, og så langt er det kun noen billige propper fra philips som passer mine ører. Alt annet detter ut når jeg tenker for mye.. :/

Lenke til kommentar

the_fire. Går ut i fra at det er snakk om at de blir spilt inn, noe som er en ganske vanlig for headsett og høyttalere.

 

Selv har jeg nesten gitt opp propper, though det er det jeg vil ha. Har vært borti over 10 stk de siste 2 årene, og så langt er det kun noen billige propper fra philips som passer mine ører. Alt annet detter ut når jeg tenker for mye.. :/

 

Har du prøvd Comply-puter eller? Koster et par hundre for fem par på Ebay og gir bedre demping = bedre lyd og uendelig mye bedre passform. Bare pass på å få riktig type til proppene, hvis du skulle finne på å kjøpe.

Lenke til kommentar

In-ear propper bør du holde deg langt unna, hvis ikke du syntes tinntus er kult å ha.

 

In-ear-propper blokkerer støy fra omgivelsene og lar deg lytte komfortabelt på et lavere volum enn du ellers ville lyttet til med vanlige propper og mye støy fra nevnte omgivelser. In-ear-propper er derfor det beste alternativet om du er bekymret for tinnitus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

the_fire. Går ut i fra at det er snakk om at de blir spilt inn, noe som er en ganske vanlig for headsett og høyttalere.

Det er vanlig at denne endringen skjer over 100 timer+, ikke etter å ha brukt det til å høre gjennom to albumer. Påstanden i artikkelen er helt banal, ørepluggene endrer seg ikke etter et par timers bruk. Ørene tilpasser seg derimot lydkilden.

Lenke til kommentar

the_fire. Går ut i fra at det er snakk om at de blir spilt inn, noe som er en ganske vanlig for headsett og høyttalere.

Det er vanlig at denne endringen skjer over 100 timer+, ikke etter å ha brukt det til å høre gjennom to albumer. Påstanden i artikkelen er helt banal, ørepluggene endrer seg ikke etter et par timers bruk. Ørene tilpasser seg derimot lydkilden.

 

Det er ikke vanlig at innspilling er noen faktor i det hele tatt, at selve ørestykket i løpet av kort tid tilpasser seg øregangen og kanskje endrer lydbildet kan derimot virke mer plausibelt. (og forresten, om innspilling virkelig skulle være en faktor, så vil hovedendringen skje relativt raskt).

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...