Gå til innhold

Sniktitt: LG Optimus Black


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F**K DETTE!

 

JEG VIL AT BATTERIET SKAL VARE LENGER!!

 

Du kan jo JUSTERE lysstyrken til skjermen... dette er praktisk i omgivelser hvor det er mye lys, som feks ute på sommeren.

 

Synes det lagga fenomenalt i menyene til den telefonen. (Det lille vi fikk se ihvertfall)

 

Poenget mitt var at de heller burde fokusere mer på batteritid slik det er nå. De fleste telefoner varer kun 1 dag ved aktivt bruk.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at de heller burde fokusere mer på batteritid slik det er nå. De fleste telefoner varer kun 1 dag ved aktivt bruk.

 

Og slik har det vært svært lenge, så skjønner irritasjonen, men dette bidrar ikke til dårligere batteritid, kun mer synlighet når forholdene er som de er.

 

Hva foreslår du? Dobbelt så store batterier? (som igjen legger på 0.5cm i tykkelse på telefonene)

 

Ikke en dum ide egentlig, tynne mobiler er skikkelig dritt å holde i :p

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at de heller burde fokusere mer på batteritid slik det er nå. De fleste telefoner varer kun 1 dag ved aktivt bruk.

 

Og slik har det vært svært lenge, så skjønner irritasjonen, men dette bidrar ikke til dårligere batteritid, kun mer synlighet når forholdene er som de er.

 

Hva foreslår du? Dobbelt så store batterier? (som igjen legger på 0.5cm i tykkelse på telefonene)

 

Ikke en dum ide egentlig, tynne mobiler er skikkelig dritt å holde i :p

 

Har heller ikke hatt noe problem om telefonen hadde blitt 0.5cm tykkere og fått dobbelt så lang batteri tid. men kan også fokusere på hw deler som drar mindre strøm osv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...