Gå til innhold

Nå starter vi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er meningen at Tek.no og teknofil skal bli en side? Gamer og spillverket skal bli en osv?

 

Hei

 

Tek og Teknofil skal fylle hver sin rolle. Tek er en ren linksamling til alle saker i nettverket. Teknofil blir en egen redaksjonell side, som håndplukker det mest interessante stoffet vårt og lager kortversjoner av det.

 

Vi har ikke tatt noen avgjørelser ift andre nettsteder.

Lenke til kommentar

Absolutt på tide med en app for iphone og android.

 

versjonen av diskusjon.no du kommer til om du bruker nettlesern på en android telefon er mer en god nok =)

 

her er mitt problem.

jeg som bruker privoxy får ikke skrudd på reklame på nettsteder som ikke hoster reklamen lokalt.

nå som den skal bli relevant for innhold i artikkler eller innafor nettstedet ivertfall, vill den være mer intresang å ha. neste skritt er å forby flash og gif (eller noe annet som kan blinke og orne) så folk ikke får helt anfall bare av å se reklamen. reklame bør ikke være mer en det du kan finne i din vanlige papiravis =)

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Absolutt på tide med en app for iphone og android.

 

versjonen av diskusjon.no du kommer til om du bruker nettlesern på en android telefon er mer en god nok =)

 

her er mitt problem.

jeg som bruker privoxy får ikke skrudd på reklame på nettsteder som ikke hoster reklamen lokalt.

nå som den skal bli relevant for innhold i artikkler eller innafor nettstedet ivertfall, vill den være mer intresang å ha. neste skritt er å forby flash og gif (eller noe annet som kan blinke og orne) så folk ikke får helt anfall bare av å se reklamen. reklame bør ikke være mer en det du kan finne i din vanlige papiravis =)

 

 

Joda... detter har dei ikkje skjønt.

adblocker i brannreven, så fjerner du all reklamen, på alle nettsider.

For min del går det fra 0% reklame til 0% reklame.

Lenke til kommentar

Dette blir veldig spennende! Spent på sammenslåingen av gamer.no og spillverket, og ikke minst diskusjon.no og innlegg.no.

Virker som dere har full kontroll når det gjelder sammenslåingen, og de grepene dere har tatt hittil virker gjennomtenkte og riktige!

 

Velkommen tilbake gamer.no! :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Enda en omgang med rot....slik som med prisguiden regner jeg med??? :nei:

Med lanseringen av den nye prisguiden var det mye rot og tull ja :(

 

Syns fremdeles denne er dårlig og uoversiktelig, og den gir ikke like mange treff som før om du bruker frisøk :(

 

Har nesten blitt Kelkoo bruker nå ;)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...