Gå til innhold

Galaxy Tab-oppfølger på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult, men kan ikke si jeg savner ytelse på Tab-en i dag. De spillene og filmene jeg har prøvd, har fungert hakkefritt :) vel, bortsett fra PS1-emulator, men der er ytelse det minste problemet.

 

Ellers er det flott med flere størrelser på Android tablet-markedet. Men det kommer neppe noen 9" Android-tablet uten Honeycomb.

Lenke til kommentar

Kult, men kan ikke si jeg savner ytelse på Tab-en i dag. De spillene og filmene jeg har prøvd, har fungert hakkefritt :)

 

Enig i den konklusjonen faktisk.

 

men likevel da, det er jo litt rart at tabben har mindre specs enn til eksempel HTC Desire HD.

 

Er usikker på om 9 tommer er en fordel også. For meg er Galaxy tab helt perfekt ettersom den glir rett i sidelommen på buksene eller i innerlomma på jakka. Ser ikke helt idiot ut heller om man drar den opp på et offentlig sted.

 

Kan være 9 tommer er midt i blinken, men iPad er i alle fall hinsides for svær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Typisk Samsung. Her fikser vi ikke på det vi har laget, vi produserer i stedet en ny versjon.

 

Kan du ramse opp noen feil med Tab-en?

 

Tja, http://www.computerworld.com/s/article/9200739/Samsung_s_Galaxy_Tab_makes_a_strong_case_for_buying_an_iPad?taxonomyId=15&pageNumber=1

Gjerne les kommentarfeltet også. Amobil er vel den eneste upartiske nettsiden som ikke ser på dagens utgave av galaxy tab som en stor vits.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Tja, http://www.computerworld.com/s/article/9200739/Samsung_s_Galaxy_Tab_makes_a_strong_case_for_buying_an_iPad?taxonomyId=15&pageNumber=1

Gjerne les kommentarfeltet også. Amobil er vel den eneste upartiske nettsiden som ikke ser på dagens utgave av galaxy tab som en stor vits.

 

Synes det er rart det der jeg.. Jeg har hatt ipad og gikk over til galaxy tab. Jeg ville ikke gått tilbake til ipad om jeg fikk betalt for det.

 

Ikke det at jeg har noe i mot iOS, det er ganske likt som Android synes jeg, men størrelsen, muligheten til å sende sms, støtte for flash var en av det viktigste tingene.

 

ipad'en ble rett og slett for stor til å ta med seg ut, og den var for tung til at det var behagelig å holde den med en hånd.

 

galaxy padda kan jeg lett få i innerlomma eller sidelomma på buksen..

 

jeg kan også ha minnekort i den (selv om jeg ikke har det enda da)..

 

iPad er ikke noe alternativ en gang, det er et totalt bortkastet produkt spør du meg. hvorfor ikke bare gå for en Macbook Air, eller en mini pc av en eller annen slag??

Lenke til kommentar

Typisk Samsung. Her fikser vi ikke på det vi har laget, vi produserer i stedet en ny versjon.

 

Kan du ramse opp noen feil med Tab-en?

 

Tja, http://www.computerworld.com/s/article/9200739/Samsung_s_Galaxy_Tab_makes_a_strong_case_for_buying_an_iPad?taxonomyId=15&pageNumber=1

Gjerne les kommentarfeltet også. Amobil er vel den eneste upartiske nettsiden som ikke ser på dagens utgave av galaxy tab som en stor vits.

Litt merkelig at de har ramset opp masse possitivt om galaxy tab-en og om ting den har som ikke ipad har, forså å si at den føles overpriset i forhold til ipad:

 

The Galaxy Tab is very portable, with a 7-inch widescreen display, and it weighs just 12 ounces -- about half the mass of the iPad. It's also exactly half the size and roughly the same thickness. Anyone familiar with the iPad will be struck by the smaller size of the Galaxy Tab. Plus, the Tab's overall fit and finish is very nice: sleek, comfortable, and precise.

 

The Galaxy Tab even includes features the iPad lacks, such as front- and rear-facing cameras and support for removable storage. Nonetheless, at $600 versus $630 for the equivalent iPad, the Galaxy Tab feels overpriced

Lenke til kommentar

iPad er ikke noe alternativ en gang, det er et totalt bortkastet produkt spør du meg. hvorfor ikke bare gå for en Macbook Air, eller en mini pc av en eller annen slag??

 

Macbook air koster til og med mer enn taben, en minipc er noe annet enn et nettbrett med annen funksjonalitet.

 

Litt merkelig at de har ramset opp masse possitivt om galaxy tab-en og om ting den har som ikke ipad har, forså å si at den føles overpriset i forhold til ipad:

 

Må jo vurdere produktet som helhet, ikke bare tenke på detaljene. Det bidrar også til å styrke anmeldelsen som kilde at den unngår å være fullstendig tendensiøs.

Lenke til kommentar

iPad er ikke noe alternativ en gang, det er et totalt bortkastet produkt spør du meg. hvorfor ikke bare gå for en Macbook Air, eller en mini pc av en eller annen slag??

 

Macbook air koster til og med mer enn taben, en minipc er noe annet enn et nettbrett med annen funksjonalitet.

 

 

Du snakker da om at man kan gjøre det samme som på en tab, pluss endel andre ting i tillegg?

 

AtW

Lenke til kommentar

iPad er ikke noe alternativ en gang, det er et totalt bortkastet produkt spør du meg. hvorfor ikke bare gå for en Macbook Air, eller en mini pc av en eller annen slag??

Du snakker da om at man kan gjøre det samme som på en tab, pluss endel andre ting i tillegg?

 

AtW

 

Njaaa.. er vel mer det at iPadda er så stor at den nærmest kun er egnet til å bruke i sofakroken likevel. Og ut i fra mitt syn så burde et lesebrett være super portabelt, lett og enkelt å ta med seg.

 

Skjønner jo at andre vektlegger andre verdier her, og det er jo bra at vi alle er forskjellig :D

 

Men som sagt, sånn generelt sett, om en ser bort i fra noen funksjoner osv så synes jeg ipad og galaxy tab er helt lik å bruke.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...