Gå til innhold

Tekstmeldinger på Ipad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er jo absolutt ikke feil det Androod skriver. Dette er ikke annet enn en web-sms-tjeneste med design som en iPad-app. Kan man ikke få meldingene til iPaden virker det ikke som om programmet, eller rettere sagt; websiden, har det store bruksområdet annet enn å tjene utvikleren penger i kassa.

Lenke til kommentar

Lol, nye muligheter? herlighet..dette er ikke noe annet en en glorifisert web sms tjenste. Hvem faen gidder bruker det når de ikke kan få svar tilbake. IPAD har ikke SMS, den suger. Kjøp bedre ....

 

Ja det var jo voksent sagt.. suger alle bærbare pcer også fordi at man ikke kan ringe eller sende sms med dem?

Lenke til kommentar

Lol, nye muligheter? herlighet..dette er ikke noe annet en en glorifisert web sms tjenste. Hvem faen gidder bruker det når de ikke kan få svar tilbake. IPAD har ikke SMS, den suger. Kjøp bedre ....

Syntes det er like greit å ikke ha to nummer og forholde seg til, spesielt med tanke på at andre blir usikre på hvilket nummer de skal bruke. E-post er bedre og mer brukervennlig sånn sett, fordi det kan man sjekke og svare med både telefon, datamaskin og nettbrett.

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jaja, hver sin smak... For min del kunne iPhone vært foruten SMS óg. Eneste grunnen til at folk fortsatt betaler skyhøyere priser for SMS når man kan ha en datapakke og sende så mye epost og IM man vil er vel at de er gammeldagse og/eller ikke skjønner hvordan man bruker slike fundamentale ting. Samme leksa som med iPhone og MMS, visse folk skulle absolutt ha det. Egentlig overrasket over at ingen har klaget på at iPhone og iPad mangler innebygd faks og platespiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

vanskelig å ta denne artikkelen noe særlig seriøst. De fleste mobilabbonemang har en side som lar deg sende sms fra web. Selv har jeg chess og de har en slik side der jeg får 25 gratis sms i måneden og kan kjøpe flere om jeg trenger.

Telenor gir deg 30 i måneden og her kan man kjøp flere ved behov.

 

Så fjarle, hva er egentlig nyheten? Ikke noe annet en videre infisering av Ipad navnet.. (jada vet at noen skriver med liten i først, men det er bare for iDiots).

Paddenews...

Lenke til kommentar

Også prøver vi å holde en seriøs tone fra nå av, og holde oss til trådens tema. Hold fanboy-kommentarer unna tråden, så slipper vi skyttegrav-diskusjoner om hvorvidt iPad er verdt pengene eller ei. Takk.

 

Kommentarer tas på PM, ikke her i tråden.

 

Moderatormelding ...

What he said!

 

Tråden blir stengt om vi må slette flere poster!

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...