Gå til innhold

Galaxy S-salget går strykende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knall telefon om man kjører lagfix på den. Mon tro om alle har lag problemet eller er det bare noen telefoner? Noen som vet hvorfor samsung ikke har fikset problemet selv? Sløvt at brukerene må gjøre det selv...

 

Men veldig imponerende av samsung. Forhåpentligvis satser de hardere på software fremover.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
På over et år har Apples telefoner solgt 1,8 millioner eksemplarer, mens Galaxy S har solgt 2 millioner siden den ble tilgjengelig i sommer.

Altså 150 000 i-telefoner per måned og 330 000 Galaxy s per måned. Men jeg synes det er litt søkt å sammenligne på denne måten. Sammenligner man IOS-telefoner med Android-telefoner blir det noe ganske annerledes. IOS er jo begrenset til et veldig lite antall telefonmodeller, mens Android finnes på et bredt utvalg av telefonmodeller.

Lenke til kommentar

Det lagfix-greiene...er det det samme som å roote den? Eller er det enklere? Min lagger, men jeg lurer på om det har med at jeg flytter alt som kan flyttes, til SD-kortet. Egentlig bør man vel kanskje ikke det.

Å flytte til SD kortet er ikke noe problem. Problemet er noe med filsystemet som telefonen bruker som skaper problemet. Å kjøre lag-fix gjør telefonen helt lag fri. Står trolig beskrevet i andre tråder på forumet. De fleste guidene på nettet ang. dette går på 2.1 tror jeg. Er vel bare norden (?) som har fått 2.2.

Lenke til kommentar

Det er Samsung, Google leverer bare til Nexus-mobilene.

 

Simen1: Det gjør jo at nettopp denne sammenligninga er bra, da.

Jeg er faktisk direkte imponert over at én modell kan synes å konkurrere i faktiske salgstall, mtp. at den eneste plassen jeg noen gang har sett snikreklame på denne, er i Big Bang Theory....

 

Å kunne konkurrere med Iphone, med tanke på hvor mye man hører og ser om Iphone i alle bauger og kanter, er imponerende.

 

Nå skal det jo også sies at det har vært en del reklame på nett og sånn for Galaxy S, men det er først nå i det siste hvor jeg har sett at det reklameres for SGS ved siden av IP4.

Lenke til kommentar

Grunnet likheten i hardware har noen Galaxy S devs portet Nexus S softwaren til Galaxy S. Du kan allerede få en liten forsmak på xda, men ifølge twitteren til en av dem ( http://twitter.com/dumdidum ) er mye ferdig allerede. Da skal vi få fart på sakene :)

Om du ønsker forandring nå har de nyeste lekkede Samsung-programvarene (JPU/JPX/JPY) fått veldig orden på sakene. Jeg har ikke behøvd en lagfix på noen av dem :)

xda :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...