Gå til innhold

Nå kan alle få Swype


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes swiftkey har noe irriterende ordkorrigering, når jeg har stavet ordet helt rett pleier det noen ganger å bytte ut med et annet liknende ord, bare fordi det husker at jeg skrev det for litt siden eller noe, idk men det er irriterende ihvertfall. hvorfor skal det korrigere meg når jeg stavet helt riktig?

 

Hmmm... Merkelig, da det du faktisk skriver, uavhengig av om du skrive rett eller galt alltid kommer i den venstre valgmuligheten av de tre ordene swiftkey foreslår....

 

Swype ble for mye for meg :p Ble helt sliten av å skrive.

Lenke til kommentar

Foreløpig er det Swype som begynner å anta en viss størrelse, etter at systemet har vært inkludert i en rekke toppmodeller det siste året, deriblant Samsung Galaxy S og Nokia N8.

 

Swype var iallfall ikke installert på min N8 når jeg fikk den (om det var det som var ment).

Ja jeg er klar over att den finnes på Ovi, men såvidt jeg vet finnes den ikke på Norsk språk enda og da er man like langt...

Lenke til kommentar

Jeg har brukt en tidligere betaversjon av Swype med norsk ordliste som jeg tilfeldigvis fant på nettet :whistle: . Har sammenliknet med SlideIT, men foretrekker Swype! SlideIT krever mer presisjon før den finner riktig ord. Swype er mer tolerant til sleivete pekefinger.

Når Swype kommer på markedet med et ferdig produkt med en god norsk ordliste, kjøper jeg på flekken.

 

Tror forresten jeg er livredd for å bli akterutseilt på teknologifronten. Tenk å høre "Ti,hi. Sjekk han middelaldrende mannen som taster SMS med begge tommelfingrene!!"

Lenke til kommentar

Jeg får bare denne medlingen når jeg trykker på download linken:

Sorry! You're not on an android phone, so you cannot download the Swype-Installer.

 

Jeg bruker HTC Desire.

 

Noen som vet hvordan jeg får til dette?

 

Fikk samme problem selv med standard nettleser(Webkit)! Gå inn på "Settings" i nettleseren og aktiver "mobile view". Swype innstallasjonen vil da fint! Men jeg ser ikke helt nytteverdien av Swype uten norsk ordliste? Denne betaversjonen støtter ikke norsk!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...