Gå til innhold

Delicious legges ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper Delicious blir solgt eller overtatt av noen som kan videreføre tjenesten, fordi jeg er helt avhengig. Alle mine bokmerker ligger der. Hvis/når andre krefter overtar, håper jeg de videreutvikler Delicious også. Det trenger den sårt. Det beste (for meg) hadde vært om Google kjøpte Delicious. Google mangler en bokmerketjeneste og de kunne integrere den med sine andre tjenester, som Gmail og Calendar.

 

Ellers må jeg vel se meg om etter en annen bokmerketjeneste på internett som erstatning. Jeg ønsker ikke lokale bokmerker i nettleseren og f.eks. Firefox-tillegg som synkroniserer disse mot nettet - kun en spenstig tjeneste for bokmerker som ligger på nettet til enhver tid. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Alle browsere med litt tanke bak har i dag bokmerkesync

Bokmerkesynkroniseringen i de fleste nettlesere er låst mot tjenester på internet som ofte ikke kan nyttes av andre nettlesere.

Alle nettlesere og applikasjoner har mulighet til å synkronisere bokmerker mot delicious.

Lenke til kommentar

Jeg har nå installert Xmarks, så får vi se hvordan den er i praksis i forhold til Delicious. Faktisk hadde jeg en konto hos Xmarks fra før, da den het Foxmarks, men av en eller annen grunn avisntallerte jeg den da jeg prøvde den første gang for lenge siden. Husker ikke hvorfor nå, men jeg får gi den en ny sjanse.

 

Ellers må jeg moderere noe jeg skrev ovenfor - at Google ikke har en bokmerketjeneste. Det har de, men den er helt basic og ubrukelig etter min mening. Jeg oppdaget den ved en tilfeldighet i dag da at jeg googlet etter alternativer. Den er for folk, som meg, som har Google Apps, men er så bortgjemt at den er vanskelig å finne, Jeg har i hvertfall ikke sett den tidligere.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Jeg håper Delicious blir solgt eller overtatt av noen som kan videreføre tjenesten, fordi jeg er helt avhengig. Alle mine bokmerker ligger der. Hvis/når andre krefter overtar, håper jeg de videreutvikler Delicious også. Det trenger den sårt. Det beste (for meg) hadde vært om Google kjøpte Delicious. Google mangler en bokmerketjeneste og de kunne integrere den med sine andre tjenester, som Gmail og Calendar.

 

Ellers må jeg vel se meg om etter en annen bokmerketjeneste på internett som erstatning. Jeg ønsker ikke lokale bokmerker i nettleseren og f.eks. Firefox-tillegg som synkroniserer disse mot nettet - kun en spenstig tjeneste for bokmerker som ligger på nettet til enhver tid. Noen som har tips?

 

bookmarks.google.com eksisterer da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...