Gå til innhold

Mange gir for dårlige rettigheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en (mindre) artig sak från i går, en fysisk butik, men det har hänt och kommer hända i nettbutiker.

 

En butik tar 500kr i depositum för leie av en maskin. Det är helt i ordning. När han (svigers) lämnar tilbaka denna maskin, en flisekutter, får han bara tilbaka 400 kronor som han seff lurar på varför. Förklaringen han fick är att han inte får tillbaka momsen..............

Lenke til kommentar

Nå er det jo sånn at det for kosmetikk, underøy, kosttilskudd, osv kan være helt kurant å kreve varen tilbake uåpnet. Det samme kan i enkelte tilfeller gjelde originalemballasjen, litt avhengig av produktet. Det skal tross alt være i vesentlig samme stand, og undertøyy eller kosmetikk som er åpnet, er usalgbart.

Lenke til kommentar

Det er jo enkelt å bare websidene, og ikke hvordan de ulike butikkene fungerer i praksis.

 

Systemet for tilbakemelding i prisguiden her på hw.no og andre tilsvarende tjenester er potensielt mye nyttigere. Det nye ratingsystemet i prisguiden der karakteren deles opp i "informasjon før kjøp", "levering", og "service etter kjøp" fungerer imidlertid ikke slik som den burde. Hvis varen er defekt og oppfølgingen av dette er ikke-eksisterende, så endre man likevel opp med å bidra til et slags smilefjes i den samlede butikkvurderingen dersom

web-sidene så ok ut og varene ble levert innen rimelig tid. I virkeligheten har man blitt svindlet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...