Gå til innhold

Nye bilder av Nokia X7-00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mobilverdenens rykteguru Eldar Murtazin fra Mobile-Review.com sier også at han fått kloa i en X7-00 og driver med testing av den for øyeblikket. Han forteller så langt at han liker telefonen, men at operativsystemet ikke er godt nok.Det sa han forøvrig om Nokia N8 også, så vi tar det hele med en klype salt.
Huh? Det at han påpeker at Symbian^3 ikke er godt nok i N8 er jo spot-on, og derfor bør man vel gi han mer kred, ikke mindre, for å påpeke det samme her.
Lenke til kommentar
Mobilverdenens rykteguru Eldar Murtazin fra Mobile-Review.com sier også at han fått kloa i en X7-00 og driver med testing av den for øyeblikket. Han forteller så langt at han liker telefonen, men at operativsystemet ikke er godt nok.Det sa han forøvrig om Nokia N8 også, så vi tar det hele med en klype salt.
Huh? Det at han påpeker at Symbian^3 ikke er godt nok i N8 er jo spot-on, og derfor bør man vel gi han mer kred, ikke mindre, for å påpeke det samme her.

 

Amobil liker Symbian, så enkelt og greit er det. Hvem som betaler de for det er jo en annen sak.

Lenke til kommentar

Amobil liker Symbian, så enkelt og greit er det. Hvem som betaler de for det er jo en annen sak.

 

Symbian er helt topp til sitt bruk, men kan ikke måle seg med andre alternativer som iOS og Android.

 

På telefoner i det noe lavere segmentet vil jeg anbefale Symbian på det varmeste, men på topp telefoner med touch osv feiler symbian så det griner etter.

 

Dette er jo så og så alle enige om, unntatt Amobil da eller??

 

Kan vi liksom ta tester fra den kanten seriøst da?

Lenke til kommentar

Hmm.

 

Er det eventuelt ikke nok gode operativsystemet i denne telefonen så veldig forskjellig fra det eventuelt ikke nok gode operativsystemet i N8? Hvis Eldar likte det ene men ikke det andre, hadde det vel vært mer merkelig. Meg bekjent finnes det vel ikke spesielt mange versjoner av Symbian^3.

 

Når det er sagt, er det ikke alle som er enige om at Symbian^3 feiler så det griner etter, R@ge. Har sett overraskende positive reviews av N8.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
Mobilverdenens rykteguru Eldar Murtazin fra Mobile-Review.com sier også at han fått kloa i en X7-00 og driver med testing av den for øyeblikket. Han forteller så langt at han liker telefonen, men at operativsystemet ikke er godt nok.Det sa han forøvrig om Nokia N8 også, så vi tar det hele med en klype salt.
Huh? Det at han påpeker at Symbian^3 ikke er godt nok i N8 er jo spot-on, og derfor bør man vel gi han mer kred, ikke mindre, for å påpeke det samme her.

 

Symbian^3 fungerer helt supert på N8 iallfall, så kan ikke skjønne hvofor det ikke skulle gjøre det på X7 ??

Og ja, jeg har brukt N8 mye så har god erfaring med den :)

 

Syns generellt X7 virker som en rå mobil :thumbup: men er nok for tidlig å si noe sikkert før den er tilgjengelig.

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Amobil liker Symbian, så enkelt og greit er det. Hvem som betaler de for det er jo en annen sak.

 

Symbian er helt topp til sitt bruk, men kan ikke måle seg med andre alternativer som iOS og Android.

 

På telefoner i det noe lavere segmentet vil jeg anbefale Symbian på det varmeste, men på topp telefoner med touch osv feiler symbian så det griner etter.

 

Dette er jo så og så alle enige om, unntatt Amobil da eller??

 

Kan vi liksom ta tester fra den kanten seriøst da?

Det virker som om veldig mange som snakker om at Symbian suger ikke har prøvd ^3... Har du? For det er relativt store forskjeller fra tidligere. Kan kanskje si meg enig i at Android og IOS er noe enklere i bruk, men Symbian^3 gjør absolutt jobben sin. Men det er klart, kommer du fra andre OS, trenger Symbian, som alle andre OS, litt bruk for å bli vant til det. Jeg har aldri hatt en Symbiantelefon før den jeg har nå, så hadde ingen erfaring med det fra tidligere, men kan absolutt si meg fornøyd med min N8.

Lenke til kommentar

Amobil liker Symbian, så enkelt og greit er det. Hvem som betaler de for det er jo en annen sak.

 

Symbian er helt topp til sitt bruk, men kan ikke måle seg med andre alternativer som iOS og Android.

 

På telefoner i det noe lavere segmentet vil jeg anbefale Symbian på det varmeste, men på topp telefoner med touch osv feiler symbian så det griner etter.

 

Dette er jo så og så alle enige om, unntatt Amobil da eller??

 

Kan vi liksom ta tester fra den kanten seriøst da?

JEG liker Symbian!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...