Gå til innhold

- Windows Phone 7 blir snart oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at det ikke har vært noe ramaskrik om disse manglene som det var da iPhone først ble lansert i 2007. Nå tre år senere, så mangler det hos Microsoft, som mente at iOS og Android ville dø ut på grunn av WM7...

Kanskje du opplevde det som et ramaskrik den gangen fordi du er mer følsom for kritikk mot Apple enn mot Microsoft?

 

Mangelen på klipp & lim og multitasking kom som en bombe på alle da Apple lanserte den første iPhone. Microsoft har lenge før lansering av den første WP7-modellen sagt at klipp & lim og multitasking ikke kom til å være med fra starten, men at det kommer tidlig neste år. Det er altså ulike mediastrategier ute og går.

Lenke til kommentar

Mangelen på klipp og lim er nok ikke så stor som folk skal ha det til. iPhone solgte jo bøttesvis uten dette, så det er jo tydelig at det ikke er noe man må ha. Jeg syns det forresten er bra at Microsoft ikke forhaster seg, slik at de kan implementere det på en god måte. Android har ikke klart dette, og jeg ble ganske overrasket når jeg trengte å kopiere noe fra Gmail appen på forsommeren i år og det ikke gikk. Det var først i 2.2 at klipp og lim kom til Gmail appen, og det her leder meg til å tro at for folk flest er ikke klipp og lim så viktig, siden jeg aldri hadde lest det i noen tester av Android-enheter. I tillegg er selve implementasjonen dårlig, man kan ikke tilpasse seleksjonen etter at man har kopiert i stock Android..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...