Gå til innhold

Test: HTC Trophy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å lansere en multimediatelefon i 2010 med 8GB lagring (som går ekstremt fort), uten mulighet for ekstra kortplass virker ikke særlig gjennomtenkt. Ellers så vi jeg si at telefonen virker meget interessant på flere områder. Enn om Microsoft har gjort en stor tabbe ved å lansere en telefon uten å ha innholdstjenestene tilgjengelig. Flere ting som virker litt korttenkt ved denne telefonen. Eller så var utformingen pen, samme er WindowsPhone7. Dette kan bli bra, når alt er på plass.

 

Har tro på WindowsPhone!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Å lansere en multimediatelefon i 2010 med 8GB lagring (som går ekstremt fort), uten mulighet for ekstra kortplass virker ikke særlig gjennomtenkt.

 

Ikke bare denne som sliter med det fra HTC. En kompis har en Desire og har plassproblemer som bare det fordi ikke alle apps kan installeres på minnekortet, så internminnet er fullt....

 

Har forøvrig ikke mye til overs for WP7, selv om jeg ikke har testet det selv og det er basert på screenshots. Det skyldes allikevel mye at jeg bruker en hel del "spesielle" produktivitetsprogrammer på iPhone som gjør at selv en Android-telefon ville blitt for mye leketøy og for lite produktivitet i forhold, pga manglende apps.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Han kjører såvidt jeg husker 2.2. Leste på nett (mange som har samme problem) at det er apputgiveren som bestemmer om det skal inkluderes kompatabilitet med minnekort. Går ut fra det må støttes av appen for å takle tilfeller hvor kortet fjernes.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...