Gå til innhold

Test: Roccat Kone [+]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte den orginale versjonen av denne musa, og ble lite imponert. Musa i seg selv er knallgod, men høyre museknapp ble etter 2 mnd veldig seig, og måtte trykkes veldig hardt ned om man skulle oppnå respons.

Derfor mener jeg at 500,- for en mus slites i stykker på 2 månder er et elendig kjøp.

Endret av Zitrus
Lenke til kommentar

Kjøpte den orginale versjonen av denne musa, og ble lite imponert. Musa i seg selv er knallgod, men høyre museknapp ble etter 2 mnd veldig seig, og måtte trykkes veldig hardt ned om man skulle oppnå respons.

Derfor mener jeg at 500,- for en mus slites i stykker på 2 månder er et elendig kjøp.

 

Og kva har det med denne musa og gjere? Første versjonen kjøpte du, dette er den tredje.

Lenke til kommentar

første uke så røk hjulet på roccat musa mi, bytta den in i ny Razer og er mer fornøyd.

 

Ok så kom tastaturet for Roccat og jeg kjøpte det, her er det en høy MEGET plagsom lyd av lyset bag tastene så jeg må bruke det uten.

 

3 av knappene er strie på tatauret, altså veldig harde og trykke ned mot resten.

 

Nei takk til mer Roccat for meg...

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Det er det som er så synd...

At den første generasjonen av Roccat Kone i tillegg til de

dårlige tastaturene deres sørger for at ingen vil kjøpe det nye.

Roccat har lært av feilene sine og det har de fått positive tilbakemeldinger om. Kone v2 og Kone[+] er to veldig gode produkter som fortjener mye skryt.

Det er liten vits i å nevne Kone v1 her, siden modellen er ute av markedet nå pga. alle problemene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra test! Trenger en ny mus nå, meeen veldig skeptisk til Roccat nå..

 

1. v.1 Scrolle hjul

2. v.2 Feil med sensoren

3. v.2 Også feil med sensoren

 

Så nå har jeg bare no microsoft shit!

 

Skal jeg ta sjansen på å kjøpe denne? Eller så blir det Logitech G700 :D

 

Anbefaler deg å ta en titt på den jeg nevnte over. Beste som har hendt meg i dataverdenen. Har snart hatt min i ett år, og den er fortsatt like fin, aldri hatt problemer med den

http://www.hardware....naos_5000/74172

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Synes kritikk av artiklene er på sin plass på denne delen av forumet i grunnen. Litt pirk skader vel ikke. Pirk på pirkingen derimot er litt irriterende :)

 

Jeg er litt forundret over at makro funksjonen ikke er utforsket dypere og det kan da ikke være så vanskelig å finne ut av hva denne "windows" knappen faktisk gjør, eller om den er fritt programmérbar.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...