Gå til innhold

X8 får Android 2.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er meget viktig at du oppdaterer til den siste versjonen av "Backup & Recovery" først. Den eldre versjonen er ikke stabil og tar ikke med seg all nødvendig informasjon, dette resulterer i en ufullstendig backup som ikke kan brukes i Eclair.

 

http://www.youtube.com/watch?v=GPCTw_g1ja8

 

Først må du vær helt sikker på at ditt kit har fått Eclair-oppdateringen.

Når du så har oppdatert "Backup & Recovery", tar du en lokal backup. Husk også å synkronisere kalender og notater opp not SE Sync eller evt. annen egnet løsning.

Koble telefonen til dataen og start oppdatering. Om du ikke får oppdatert til Eclair (og er helt sikker på at ditt kit har denne tilgjengelig) start en gjenoppretting i steden for oppdatering fra dataen.

Endret av djchange
Lenke til kommentar

Hmmm, nå har jeg oppdatert til siste Backup & Restore, men SE PC Companion mener forsatt jeg ikke har tatt backup. Har siste PC Companion. Trykker på "reparer" får se om det funker denne gangen, har gjort det 2 ganger fra før med. Men ser i videoen jeg på logge inn med android bruker før jeg backup'er, det har jeg faktisk ikke gjort før ;)

Lenke til kommentar

Litt artig at SE alltid ligger et skritt bak når det kommer til versjonoppdatering i forhold til f eks HTC (iallefall nå om dagen når 2.2 er ute og 2.3 på vei!).

 

Men bra er det likevel! :!:

Ikke nødvendigvis positivt å være tidlig ute med oppdateringer (les: bugs).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...