Gå til innhold

Tablet med dobbeltskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mulig at ikke jeg eier fantasi, men den der så faktisk enda mer ubrukelig ut enn Apple Ipad.

Hvis du sliter med å se nytten i en laptop pc, lurer jeg hva du gjør på et hardware side. :D

 

Jeg syns den virket genial. Nedre del kan være tastatur eller det kan være en skjerm for hva enn du vil bruke 2 skjermer til. Eller 50/50 delte. Skaler tastaturet etter som du selv vil og bruk resten av skjerm til playlist for media spiller eller lignende. Ønsker du makro knapper og lignende? Fins sikkert et program som kan fikse dette over tastaturet.

Lenke til kommentar

Det er mulig at ikke jeg eier fantasi, men den der så faktisk enda mer ubrukelig ut enn Apple Ipad.

Hvis du sliter med å se nytten i en laptop pc, lurer jeg hva du gjør på et hardware side. :D

 

Jeg syns den virket genial. Nedre del kan være tastatur eller det kan være en skjerm for hva enn du vil bruke 2 skjermer til. Eller 50/50 delte. Skaler tastaturet etter som du selv vil og bruk resten av skjerm til playlist for media spiller eller lignende. Ønsker du makro knapper og lignende? Fins sikkert et program som kan fikse dette over tastaturet.

 

Den ER mer ubrukelig enn ipad. Du har en hel todelt bærbar pc uten tastatur. Hva i all verden skal du med den nedre skjermen? Spille nintendo DS emulator? :D

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ingen lage noe lignende Microsoft Courier? (Uheldigvis kommer den ikke til å bli produsert).

Når jeg så bildet i artikkelen ble jeg håpefull et øyeblikk, men så begynte jeg å lese og ble sparket tilbake til virkeligheten.

 

Det hadde vært helt genialt å ha på jobben. Føre møtenotater, ha detaljer for alle prosjektene mine på samme plass + dokumentasjon og prosedyrer. Da snakker jeg om Courier, ikke denne fra Acer.

 

Bare se denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=UmIgNfp-MdI

 

Acer sin tablet blir for stor og tung til å bære med seg overalt, og det virker ikke som om den har stylus støtte.

Så da blir den jo nesten som mange her sier, en laptop uten tastatur.

Lenke til kommentar
erjeg den enneste som reager på vektea på 2.8 kilo på en 14 tommeR?

Jeg synes vekta er overraskende lav til å være en maskin med to skjermer. Jeg har flere bærbare som er tyngre enn det og de har bare én skjerm hver. (De er riktignok ganske gamle og lite brukt nå lengre. En fra 2000 og en fra 2003.)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
erjeg den enneste som reager på vektea på 2.8 kilo på en 14 tommeR?

Jeg synes vekta er overraskende lav til å være en maskin med to skjermer. Jeg har flere bærbare som er tyngre enn det og de har bare én skjerm hver. (De er riktignok ganske gamle og lite brukt nå lengre. En fra 2000 og en fra 2003.)

Men jeg mistenker at de begge har et tastatur?

 

Har du kjent på vekten på en lcd-skjerm som brukes i en laptop noen gang? Det er ikke mye å snakke om, og marginalt mer enn ett godt laptoptastatur veier.

Lenke til kommentar

portabel dobbeltskjerm-pc med muligheter for tilkobling av mus og tastatur. jeg vil egentlig påstå denne er genial. nå håper jeg bare at det blir et marked for disse og at prisen vil droppe.

Kunne gjerne tenke meg å ha en sånn en på farten. Film på ene skjermen og msn, irc, skype etc etc på den andre skjermen :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...