Gå til innhold

Spotify taper stort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror også det blir innført flere restriksjoner på gratisversjonen. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor flere betaler for det, har dere virkelig ikke råd til å betale 100 kr per måned?

 

Det er min erfaring at folk er gjerrige rett og slett. Det er ikke det at de ikke har råd, men hvis det finnes et gratis alternativ vil svært mange finne seg i mye rart for å benytte seg av dette.

 

Veldig trist egentlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som andre sier, 100spenn mnd er en knalldeal for "all" musikk man kan tenke seg. Dessverre vokser mange opp med å synes det er greit å ikke betale for musikk, de fleste av oss har vært der, noen av oss har vokst opp og fått litt bedre moral. Når noen først kommer med et tilbud som kan matche piratkopiering i enkelhet og tilgjengelighet er det bare å støtte oppunder det.

 

100kr mnd er ikke mye, for min del er vi 2 stk i husstanden som deler et abb, 50spenn mnd er en pose potetgull og en pils. Forhåpentligvis kommer gratisversjonen snart til å være så kjip at den er totalt ubrukelig for annet enn å sjekke ut en sang i ny og ne.

 

/Espen

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg det er spotify selv sin feil at sanger kommer og går litt sporadisk. Er vel heller plateselskapene og hvilke kontrakter de har mellom hverandre som avgjør dette. Det er ganske irriterende når musikk forsvinner. Jeg tror alt vil ordne seg med flere betalende brukere. Jo mer penger spotify får, jo mer royalties kan de gi og jo mer ettertraktet blir det for plateselskaper og uavhengige å bruke det. Jeg blir skuffet og nevner det hver gang jeg hører reklame på spotify når jeg er på besøk hos noen. De fleste over 16 har råd til å legge ut 100 kr i måneden på musikk. Hvor mye bruker de på snop eller drikke hver måned? Sikkert mye mer enn 100 kr.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For dere med jobb ja. Du må tenke på at mange brukere er slik som meg, da er 100kr mye penger.

 

100 kroner er lite penger. Enste grunnen til at du ikke har råd til spotify er fordi du svir av alle pengene på bare piss med en gang du får dem. Dropp en kebab, sjokolade, eller en snusboks i uka, så har du helt sikkert råd. Det handler om å prioritere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...