Gå til innhold

Test: Silverstone Precision PS05B


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal man ned i 500kr klassen for kabinett er det enda Antec 300 som gjelder, men tenker man seg om i 2 sekunder er det bare 200kr opp til CM 690 II Advance, som er MYE bedre, fremtidsrettet, og kjøligere...

 

 

Har sett mange her på forumet som på død og liv skal ha billige kabinetter, for å så fore på med 2-3-4 120mm vifter til 150kr stk... Da kan man like gjerne betale for et litt kvalitetskabinett som allerede har bra nok kjøling og holde i mange år.

Lenke til kommentar

Synes det er genialt at kabinettet ikke har disse idiotiske vifteplassene i sidedørene. Det er ikke alle som bryr seg om kjølige og/eller strømslukende kompontenter, men som heller vil ha en stillegående maskin, og da er det greit at det er slette og tette flater. Såklart, når kabinettet veier bare 6,2kg kan man jo vurdere hvor støydempet man kan få det...

 

Nei, Antec SOLO er og forblir det ultimate støydempinskabinettet.

Lenke til kommentar

Det er en liten ting jeg stusser på. Hvis det er ledige plasser for flere vifter, hvorfor blir aldri disse fylt med vifter? Å utnytte kabinettet til det fulle? For jeg regner med det er mange av de som faktisk kjøper vifter eller har noen liggende som kan puttes i det eventuelle "nye" kabinettet. Det blir på en måte lite relevant å prøve et kabinett som kun har 1 vifte, når det som oftest er normalt (for meg og evt andre) å sette inn en ekstra vifte hvis det eksisterer kun 1 vifte på kabinettet "out of the box".

 

Må si meg enig med vesleengen. I stedet for å putte penger i vifter, bør man rett og slett kjøpe kabinettet som har bedre kjøling til samme prisen som ekstra vifter.

Lenke til kommentar
Silverstone foreslår at disse potensielle viftene skal blåse luft inn, men vi ville helt klart holdt oss til prinsippet om at varm luft stiger, og derfor blåst luft ut av kabinettet fra denne åpningen i stedet.

 

Begynner ikke denne å bli litt gammel?

 

Ja, jeg ser pointet, men hvor mye smartere er det egentlig å sette en vifte i toppen til å blåse nedover og ikke suge inn evnt. støv som samler seg under kabinettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...