Gå til innhold

Ukens nye testmobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig gjevt med denne typen info.

 

Hvordan er det med Motorola Defy? Noen indikasjoner?

Motorola har vel ikke hatt telefoner på det norske markedet på noen år nå, så tviler på at Amobil får den inn til test. Dersom du er interessert i å kjøpe Motorolatelefoner, må du vel bestille fra utlandet. Litt synd egentlig, ettersom det kommer flere interessante telefoner fra Motorola nå, tenker på Motorola Droid Pro og Milestone 2 som begge fungerer i Europa.

Lenke til kommentar

Veldig gjevt med denne typen info.

 

Hvordan er det med Motorola Defy? Noen indikasjoner?

Motorola har vel ikke hatt telefoner på det norske markedet på noen år nå, så tviler på at Amobil får den inn til test. Dersom du er interessert i å kjøpe Motorolatelefoner, må du vel bestille fra utlandet. Litt synd egentlig, ettersom det kommer flere interessante telefoner fra Motorola nå, tenker på Motorola Droid Pro og Milestone 2 som begge fungerer i Europa.

Litt feil, Motorola har flere telefoner på det norske markedet, men de er ikke akkurat noe å skrive om. Enkle 199kr telefoner

Lenke til kommentar

Gleder meg til å lese testen av Ideosen! Trykket litt på den på en stand med Huawei, virker som en kul telefon til prisen! Synd at stemmefunksjonen ikke vil virke på norsk, noe som trekker mye av telefonen ned... likevel, Huawei har mange bra tanker, selv om de ikke skal revolusjonere mobilmarkedet! :yes:

 

Liker og tanken med sniktitt på mobiler som er inne! =)

 

Edit: Kommer dere til å teste HTC Gratia (evt når? :)). Er det tanker om at den ligner wildfire eller er det håp om forbedring?

Endret av mrfriborg
Lenke til kommentar

Veldig gjevt med denne typen info.

 

Hvordan er det med Motorola Defy? Noen indikasjoner?

Motorola har vel ikke hatt telefoner på det norske markedet på noen år nå, så tviler på at Amobil får den inn til test. Dersom du er interessert i å kjøpe Motorolatelefoner, må du vel bestille fra utlandet. Litt synd egentlig, ettersom det kommer flere interessante telefoner fra Motorola nå, tenker på Motorola Droid Pro og Milestone 2 som begge fungerer i Europa.

Ja, det var dette det endte i. Etter å ha funnet ut hvor enkelt det er å 'roote' Defy, for så å bytte ut Motoblur med Launcher Pro eller ADWLauncher, bestemte jeg meg for å bestille en fra Storbritannia.

 

Det burde ikke være noe stort problem å ordne med nordiske taster når det er trykkskjermtastatur.. Håper jeg...

Lenke til kommentar

Jeg håper dere tester HTC Desire og kommende Nokia E7 grundig, og kanskje en ekstra sammenligningsartikkel mellom disse to direkte.

 

De har f.eks. forskjellig skjermstørrelse, og ganske så forskjelig oppløsning, kanskje en test av hvordan de drar spill (som finnes både i ovi store og andoid market), sammenligne tastatur, osv osv.

 

Disse to må jo være å betrakte som direkte konkurrenter?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tips:

Motorola Defy (vanntett og støvtett androidmobil) selges på tre kvasinorske nettbutikker; expansys.no, mytrendyphone.no og pixmania.com.

 

Pixmania har så vidt eg har skjønt begynt å innrette seg etter norske forbrukerrettigheter. Det har også mytrendyphone.no (rotete kundeservice imo), men usikker på den siste sjappa.

Endret av Cleeves
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...