Gå til innhold

Anmeldelse: Harry Potter og Dødstalismanene: Del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje legge ved en liten spoiler-warning for oss som ikke har lest bøkene eller vært på premieren av filmen?

 

Hva er det du sikter til, rent konkret? Har bevisst prøvd å ikke ha med noen spoilere i artikkelen. Det eneste jeg nevner fra plottet som jeg kan se er at Harry og gjengen har droppet ut fra skolen og er på flukt fra dødseterne og prøver å få has på Voldemort, men det er da ingen spoiler?

 

Voldemort har jo alltid være ute etter ham, det samme har dødseterne. At trioen dropper ut av skolen er for det første del av premisset til boken, og i tillegg blir dette fastslått i bok og film nummer 6.

Lenke til kommentar

Elkjøp kjem vel til å dumpe dette spelet opp i 49-kroners "søppelkassa" etter nyttår saman med resten av dei ubrukelege EA spela.

 

Dæven da missunner jeg Elkjøp-butikken der du kommer fra. For her så holder alle spill en fast pris på 599,- uansett om det er 4 år gammelt.

 

Ingenting å misunne deg over, for dei spela som går på billigsal der er berre dei dårlegaste spela ingen burde kjøpe, som for eksempel Harry Potter.

 

Vel vel eg hadde ikkje teke det om det var gratis ein gang, for å spele på dårlege spel blir meir som å gjere ein kjedeleg og meiningslaus jobb enn å ha det moro.

Endret av PosteMonopolet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...