Gå til innhold

Itunes-svindel øker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ja huff. Best de fjerner beatles fra iTunes altså! Nå er det på tide å tette sikkerhetshull, ikke selge musikK! :new_woot:

Sa ikke at de ikke skulle ha lansert Beatles, men de kunne ha gjort andre ting enn og blåse ting opp sånn :-)

 

Det er vel strengt talt ikke på Apple's skip problemet ligger, men det betyr jo ikke at de ikke kan gjøre noe forebyggende arbeid, som f.eks. nå ut til brukerne og advare.

Lenke til kommentar
Sa ikke at de ikke skulle ha lansert Beatles, men de kunne ha gjort andre ting enn og blåse ting opp sånn :-)

Blåse ting opp sånn? Det eneste Apple gjorde var å varsle nyheten ett døgn på forhånd ved å rydde forsiden på nettstedet sitt. Ingen pressekonferanser, ingen pressemeldinger, knapt noe som helst. Det var media som blåste nyheten opp, ikke Apple.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Sa ikke at de ikke skulle ha lansert Beatles, men de kunne ha gjort andre ting enn og blåse ting opp sånn :-)

Blåse ting opp sånn? Det eneste Apple gjorde var å varsle nyheten ett døgn på forhånd ved å rydde forsiden på nettstedet sitt. Ingen pressekonferanser, ingen pressemeldinger, knapt noe som helst. Det var media som blåste nyheten opp, ikke Apple.

O'rly? "The day you will never forget"? Neida, ikke blåst opp i det hele.

Lenke til kommentar

Etter jeg leste om at også IT-eksperter med gode passord ble svindlet gikk jeg inn og fjernet informasjonen om VISA-kortet mitt på iTunes.

Det er tydeligvis lite iTunes-brukere kan gjøre når ikke gode passord og sunn fornuft er god nok sikkerhet.

Nå får jeg bare notere meg hva jeg ønsker å kjøpe, og så får jeg ta noen kjøpedager der jeg legger inn og sletter VISA-kortet igjen.

Lenke til kommentar
Sa ikke at de ikke skulle ha lansert Beatles, men de kunne ha gjort andre ting enn og blåse ting opp sånn :-)

Blåse ting opp sånn? Det eneste Apple gjorde var å varsle nyheten ett døgn på forhånd ved å rydde forsiden på nettstedet sitt. Ingen pressekonferanser, ingen pressemeldinger, knapt noe som helst. Det var media som blåste nyheten opp, ikke Apple.

O'rly? "The day you will never forget"? Neida, ikke blåst opp i det hele.

Du har mistolket teksten. Egentlig stod det bare: "Tomorrow is just another day. That you'll never forget." (jeg tok en skjermdump av siden):

bilde2e.jpg

Lenke til kommentar

Om jeg ikke skrev det helt ordrett, så var uansett ordslaget at jeg aldri kom til og glemme dagen.

Lol tror du det er markedsførings folka i apple som tetter sikkerhetshull? De er sikkert bedre til det enn MS ingeniører, men tror alikevel de holder seg til markedsføring :)

Hva Microsoft er gode eller ikke gode på har ingenting med denne saken aa gjøre. Siden dette er Apple som plent nekter aa feie for egen dør. ;d

Lenke til kommentar

Om jeg ikke skrev det helt ordrett, så var uansett ordslaget at jeg aldri kom til og glemme dagen.

Lol tror du det er markedsførings folka i apple som tetter sikkerhetshull? De er sikkert bedre til det enn MS ingeniører, men tror alikevel de holder seg til markedsføring :)

Hva Microsoft er gode eller ikke gode på har ingenting med denne saken aa gjøre. Siden dette er Apple som plent nekter aa feie for egen dør. ;d

Kommentaren gjaldt IT-Henrik's klage på at Apple markedsfører musikk istedet for å tette sikkerhetshull som om det ene tok ressurser fra det andre .... greit med teskje noen ganger :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Om jeg ikke skrev det helt ordrett, så var uansett ordslaget at jeg aldri kom til og glemme dagen.

Lol tror du det er markedsførings folka i apple som tetter sikkerhetshull? De er sikkert bedre til det enn MS ingeniører, men tror alikevel de holder seg til markedsføring :)

Sa ikke at noen som helst skulle tette noen sikkerhetshull.

Det er vel strengt talt ikke på Apple's skip problemet ligger, men det betyr jo ikke at de ikke kan gjøre noe forebyggende arbeid, som f.eks. nå ut til brukerne og advare.

 

Å nå ut til brukerne er vel akkuratt det markedsføringfolka gjør.

TESKJE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...