Gå til innhold

Google-sjef viste frem Nexus S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ReiserFS er et "utgått" filsystem (bakmannen sitter i fengsel på livstid) som viser seg å passe svært dårlig sammen med Android. Hvorfor Samsung som (så vidt jeg vet) eneste produsent velger å gå for det er for meg en gigantisk gåte...

 

/Espen

 

Edit: Ser ut som Samsung har laget sin egen avart av FAT som de fornuftig nok har kalt Samsung RFS (Robust FAT File System)... Genialt... Beklager min innblanding av ReiserFS. Problemet er uansett det samme, mange rapporterer at telefonen er nærmest ubrukelig pga. dette..

Endret av MrEspen
Lenke til kommentar

Kremt,

 

http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/products/fusionmemory/Products_RFS_Brochure.html

 

RFS = SAMSUNG RFS (Robust FAT File System) is an embedded file system to use OneNAND flash memory as the storage on your Linux based product.

 

Dvs. FAT-derivat, sikkert raskt og fint og alt, om man er salgsdroide for Samsung, men høy ytelse fra ET FAT-basert filsystem?

Lenke til kommentar

Dette blir et godt alternativ til htc desire hd!

Med det store spranget fra en kjerne til to frister det å vente.

 

Og så stor etterspørsel /treg levering fra htc, med desire hd, kommer vel kanskje denne først..

 

Er da ikke noe problem å få Desire hd? tilogmed lille lokale data-butikken her utpå landet har de den inne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...