Gå til innhold

Olympus oppgraderer MFT-standardzoom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurt av Olympus å flikke på standardzoomen sin - sammen med de første FW-versjonene på E-P1 og den manglende AF-lampa, må den gamle ta sin del av skylden for ryktet om at Pen-kameraene er tregere enn selv vanlige kompaktkameraer. Er heller ikke begeistret for det roterende frontelementet. Hvis de i tillegg har klart å stramme opp bildekvaliteten på full tele en smule, blir dette virkelig en anvendelig micro-zoom :)

Lenke til kommentar

Synes mFT-kameraene til Olympus begynner å bli ganske snasne. Nesten så jeg vurderer et, men vet noen om det har vært noen forbedringer i arbeidsforhold på fabrikkene deres? Ikke hørt noe mer siden Akams artikkel om en nedslående rapport for Olympus sin del for ei stund siden...

Eg er heilt på line med deg når det gjeld arbeidstilhøve. Eg synst det er kjipt å høyre sånne ting eg òg. Eg går ut frå at det er denne(klikkelenke) artikkelen du tenkjer på. Der er det Nikon som kjem klart best ut, og då vert ein ikkje vidare glad av å sjå denne(klikkelenke) artikkelen ein månad seinare som syner kor ille det er hjå bestemann. Kva skal ein gjere då?

 

Sjølvsagt er det håplause tilhøve i bransjen. Det er ein grunnføresetnad i heile vårt kapitalistiske system som tok oss dit. Produsentane konkurerer på pris. Viss den eine produsenten kutter kostnadene vil dei andre følgje etter. Eller dei vert spist opp. Til slutt kjem ein til det punktet at fabrikkarbeidarane knapt har nok til å overleve. Ting er med andre ord som dei skal vere hjå Olympus.

 

Og Micro Four Thirds er verkeleg ein snasen serie. Får meir og meir lyst på E-PL1 sjølv. Viss dei berre hadde hatt hjelpeljos til AF'en så.

Lenke til kommentar

-.- - .-,

 

når Nikon-arbeidere faktisk har rett til å streike, og ikke får sparken etterpå, så tyder vel det på uvanlig gode arbeidsforhold i bransjen?

 

Trodde standarden var at streikeledere/fagforeningsledere var ute for "ulykker", og at folk fikk sparken i hopetall hvis de streiket. (evnt. at fabrikken blir flyttet)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...