Gå til innhold

Knuste verdensrekorden i SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig at min regne evne er litt feil, men gir ikke det en inntekt på 3 705 882/timen? :)

Ganske grov regnefeil det ja, med tanke på at han "har øvd opp til en time hver dag de siste ukene".

 

Nei nei nei!!! Dette er dagbladet journalistikk på sitt beste!! Fikk du ikke med deg når de regnet ut timelønnen til Charlie Sheen hvor basen for regnestykket var at han arbeidet i 20 min per uke (dvs akkurat så lenge en episode varer..)

Lenke til kommentar

Mulig at min regne evne er litt feil, men gir ikke det en inntekt på 3 705 882/timen? :)

Ganske grov regnefeil det ja, med tanke på at han "har øvd opp til en time hver dag de siste ukene".

 

Nei nei nei!!! Dette er dagbladet journalistikk på sitt beste!! Fikk du ikke med deg når de regnet ut timelønnen til Charlie Sheen hvor basen for regnestykket var at han arbeidet i 20 min per uke (dvs akkurat så lenge en episode varer..)

Nja, leser ikke artiklene så nøye. Overskriftene, brødteksten og bildene er som regel mer en nok. :p

Lenke til kommentar

Mulig at min regne evne er litt feil, men gir ikke det en inntekt på 3 705 882/timen? :)

Ganske grov regnefeil det ja, med tanke på at han "har øvd opp til en time hver dag de siste ukene".

Skal love deg at han har øvd mer enn de siste ukene xD

 

Noen som vet hvilken telefon han brukte? Det må jo være ganske viktig å ha godt utstyr :)

Han brukte en gammel Nokia N95 der batteridekselet holdt på å ramle av, så det har han teipet fast :p

Endret av espen88
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...