Gå til innhold

Bilder av AMD Radeon HD 6970 lekket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit dere pleier å være litt sent ute med nyhetene deres, eller ryktespredning som dette er, men kan jo være greit å få dem ut FØR det har blitt avslørt som tull og fanteri dah...

 

Og, denne såkalte testen i Vantage ga 24449, ikke 23449.. Så da er det slik at nyheten om at den ikke blir forsinket dukker opp etter lansering da?

 

/irritert :tease:

Lenke til kommentar

FØLG MED! Mye av dette ble postet på OCN, XS og andre store techforumer for over fire dager siden! Følg med der, ta kilder og dekk det på en bedre/bredere/kjappere måte, please! Det er mye bedre enn det dere holder på med nå. Enda flauere når dere faktisk poster feilinformasjon.

 

Jeg har alltid sett HW.no som et medie på linje med fler store utenlandske, men dere synker lengere og lengere ned mot itpro/avisen standard.

 

/rant

Endret av EditeD
Lenke til kommentar

Enig. Det er ikke alle som har tid til å tråle alle utenlandske nettsteder etter nyheter, synes hardware.no har gjort og gjør en kjempegod jobb med å samle nyheter. Uten å fornærme noen, holder hw.no et mye høyere nivå enn itavisen et al, ihvertfall for oss brukere med en litt over gjengs interesse for EDB-maskiner.

Lenke til kommentar

Boys, dette er nytt for meg. Så nei det er ikke gammelt nytt for alle som leser her inne. :thumbup:

 

 

Samme her :9

 

hvordan er de benchmarks som er oppgitt hvis de sammelignes med gtx 580??

 

http://hothardware.com/Reviews/NVIDIA-GeForce-GTX-580-A-New-Flagship-Emerges/?page=3

Her har du en av flere tester av GTX 580 i Unigine Heaven Benchmark v2.1. Den scorer 879 poeng og har i gjennomsnitt 34,9 FPS i en oppløsning på 1920x1200 og 4 x AA og 16 x Aniso.

Det ligger vel side om side med HD 6970 ifølge kilder :9

Endret av jonskja
Lenke til kommentar

Beklager at jeg var ufin, men jeg ble irritert på at det faktisk var feilinformert i artikkelen, og at HW.no over lengere tid har slitt med og holde tritt med resten av hardwaremagasinene jeg leser. Et plaster på såret er at dere har ypperlige reviews, da :)

 

 

 

Tatt spekulasjonene i forhold, tror jeg at et er dette kortet som kommer til å sitte i min maskin da det kommer, hvis ryktene skal vise seg å være sanne, og lommeboka mi er i fin form. :thumbup:

 

Så en del reviews av GTX580 både i dag og i går, og må si meg imponert over den nye kjøleløsningen til de grønne (Vapor+akustikk). Derfor håper jeg veldig at AMD kommer opp med en lignende løsning som dette, akkurat som Sapphire har gjort med Radeon serien i noen år fra før av. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Men ati kortet ville druknet i konkurransen mot et Gtx580 i ett PhysX basert spill. Det er jo dumt. Ati kortet er jo rent grafikkort mens nvidia sitt er hybrid av PPU og GPU.

 

Stor prisforskjell er vel avgjørende. Ikke for meg da men.

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Mente at 6990 var den kommende toppmodellen?

 

AMD Radeon 6990(Antilles) er det nye flaggskipet til AMD og kommer med to prosessorer/kjerner.

Skjermkortet skal lanseres i Desember; senest i Januar.

 

6950 og 6970 skulle lanseres den 22 November, men de har fått enkelte problemer så vi må vente litt til. Tipper begynnelsen av Desember!

Lenke til kommentar

Men ati kortet ville druknet i konkurransen mot et Gtx580 i ett PhysX basert spill. Det er jo dumt. Ati kortet er jo rent grafikkort mens nvidia sitt er hybrid av PPU og GPU.

 

Stor prisforskjell er vel avgjørende. Ikke for meg da men.

 

Nei, det er ikke så dumt faktisk når nesten ingen spill kjører PhysX; med unttak av et par stykker+ et par benchmarks fullt ut. Utviklere trenger heller ikke bruke det da man har instruksjoner som gjør nesten det samme som PhysX, men du må gjerne tro det er noe flott.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mente at 6990 var den kommende toppmodellen?

 

AMD Radeon 6990(Antilles) er det nye flaggskipet til AMD og kommer med to prosessorer/kjerner.

Skjermkortet skal lanseres i Desember; senest i Januar.

 

6950 og 6970 skulle lanseres den 22 November, men de har fått enkelte problemer så vi må vente litt til. Tipper begynnelsen av Desember!

 

Så nevnt på ei nettside at antatt lanseringstid var Q1, men om de mente finanskvartalet eller årskvartalet sto det ikke noe om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...