Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forvillet meg inn på Animé og manga seksjonen brått, og så ingen referanser til den eneste animé serien jeg har sett og likte.

 

Nemlig Silver Fang, historien om en liten hund som reiser rundt i Japan og samler opp en liten hær for å bekjempe noen onde bjørner om jeg husker rett. Har ikke setts nurten av serien på 15 år nå tror jeg, så håper egentlig jeg kan finne den på DVD en gang. Så er det noen andre her som kjenner til lille Silver Fang serien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Har jo begynt å samle på serien, og vet mye om Ginga/Silver Fang,

 

7739_11d0_SilverFang1.jpg

Dette er jo den nyeste med Dansk og Norsk Dub men eneste minusen er stemmene !

barndomms minnene er jo de Gamle VHSene. men er jo bra at de har publisert det igjen :)

 

den gamleste

SilverFangOLD3.jpg

 

siste VHS utgaven

SilverFang1.jpg

 

og hvis dere savner vhs dubbene, så har en venn av meg lagt det ut på Youtube Lenke <-

 

Noen vet at det har blitt publisert Silver Fang på FINSK, kan fåes på Capris.no

Tracon i finland har invitert Yoshihiro T. som Æresgjest (heldig griser)

_

Det finnes også en serie om Silver's sønn Weed (GDW), Anime animasjonen er ikke noe å skryte av. Men mangaen er perfekt synes jeg, men finnes bare på Japansk og Koreansk(?)

Animen kan du få på NorskTekstet, kjøpt det på Gucca.DK

 

der igjen finnes det en fortsettelse : Ginga Densetsu Weed Orion, ingen Anime på denne.. enda ;)

 

Vet om en BRA fan-butikk som kalles : Futagoshop.se selger alt om Ginga seriene og andre hunde serier! ;)

for mere info : Gingasite.net

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha

dette er den mest minneverdige anime'n jeg har sett.

fikk låne filmene da jeg var lita, og har siden kjøpt boxsettet av silverfang.

har også lastet ned den om weed, sønnen hans. har hørt det skal være enda en oppfølger, nemilig om valpene til weed igjen, men har bare lest dette for lenge siden på ett eller annet forum og ikke hørt noe om det siden.

 

søsteren min har utviklet en intens skrekk for akakabuto tho, og hadde mareritt om han i flere år etter at hun så serien=)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Den første norske utgaven, på VHS var sensurert ja, men på cdon.com nå så selger de flere versjoner. Anbefaler ikke å kjøpe den norsk/dansk dubbede versjonen, da denne er en veldig dårlig dub der man faktisk hører de orginale japanske stemmene i bakgrunnen XD Den japanske usensurerte med norsk tekst er den beste, og det er også mulig å laste ned med svensk på pirate bay. :) beste og eneste anime jeg noen gang har sett + GDW (oppfølgeren)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...