Gå til innhold

Dette er fremtiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg må også innrømme at jeg ikke akkurat er kreativ nok til å se bruksområdet... Vi må jo ha bøyelig hardware før det blir aktuelt å ha dette i noe i det hele tatt?

Nettopp.

I artikkelen nevnes og bøye skjermen rundt armen som en klokke, men hvor i alle dager skal hardwaren som styrer skjermen være da? vil jo bli seende ut mer som en armbørst og i beste fall som en armbeskytter.

Lenke til kommentar

Jeg må også innrømme at jeg ikke akkurat er kreativ nok til å se bruksområdet... Vi må jo ha bøyelig hardware før det blir aktuelt å ha dette i noe i det hele tatt?

 

Hmm Kansje rundt stolper i byer, Inne på kjøpe sentere der det alikavell er masse runne gjenstanner\stolper.. Tror det kunne vært kult, unyttig kansje men kult..

Lenke til kommentar

Jeg må også innrømme at jeg ikke akkurat er kreativ nok til å se bruksområdet... Vi må jo ha bøyelig hardware før det blir aktuelt å ha dette i noe i det hele tatt?

Nettopp.

I artikkelen nevnes og bøye skjermen rundt armen som en klokke, men hvor i alle dager skal hardwaren som styrer skjermen være da? vil jo bli seende ut mer som en armbørst og i beste fall som en armbeskytter.

I lomma, i skoen, i sekken, hvorsomhelst. Skjermen trenger da ikke sitte samme sted som enheten som gjør arbeidet med å utarbeide skjermbilde og alle andre operasjoner. Skjermen er bare en inn- og ut-enhet.

Lenke til kommentar

Må se meg litt splitta meninger om dette.Først så er det jo det utrolig fett at noen har laga en fleksibel skjerm som ikke kan knuses,det er fett som fy.Som noen har nevnt at slike skjermer kan settes oppp rundt som ads,og fyfaen så sci fi det hadde følt ut som og gått rundt i shoppecentra og sett sant.Tipper at produsenter kommer med noe slikt til gadgets senere åra.jeg heller forstår ikke helt hva som er meninga med det,men er vel for og vise at samsung nok en gang viser fram først noe slags revolusjon innen skjermer.

og nei Amoled er ikke av samma type som på SGS,SGS'n bruker Super Amoled,og gir enda sterkere kontrolst/svartniva og bedre battery tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser ikke helt for meg bruksomådene på en bøybar skjerm, mest sannsynlig så omfavner skjermen i noe ikke bøybar plastikk allikevel.

 

Du klarer altså ikke å se for deg et bruksområde for en bøyelig skjerm? Bruk fantasien..da blir det litt lettere!

Jeg foretrekker helst at telefonen ikke er formet som en banan.

Vist det var utydelig så snakket jeg om bøyelig skjerm til mobil, som forsåvidt artikkelen var om.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...