Gå til innhold

Eizo Foris FS2331


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Dette er noe jeg aktivt har brukt på TV-tester på Audiovisuelt, og planen var egentlig å få dette med her på hardware.no på de siste skjermtestene, etter forespørsler fra dere.  Men, om kort tid skal vi oppgradere til Spyder 4. Det betyr at vi bla. kan ta spotmålinger, for å avdekke ujevnheter. Det var akkurat når vi opplevde ujevnhetene ved denne skjermen at mulighetene med Spyder 4 ble tatt opp på kontoret.

 

Uansett, Spyder 4 byr på langt mer spennende grafer enn hva Spyder 3 kan gi, så jeg håper vi kan få satt sammen et skikkelig datasett og deretter noen stilige grafer ut fra dette :-)

 

Mvh

 

 

Jørgen

 

 

Lenke til kommentar
I forhold til spilling likte vi denne skjermen meget godt

 

Dere liker denne skjermen mye bedre enn å spille altså? Problemet er at dere ikke har fortalt hvor mye (eller lite) dere liker spilling, så det er egentlig ikke så lett å vite hvor god denne skjermen er.

Kan dere vennligst forklare litt mer spesifikt hvor godt dere liker denne skjermen? Dere kan også forklare hvor godt dere liker å spille, men det blir allikevel litt lite spesifikt, siden dere ikke har oppgitt noe nøyaktig forholdstall mellom hvor godt dere liker å spille, og hvor godt dere liker skjermen.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Min gamle, trofaste Samsung SyncMaster 215TW tok endelig kvelden i dag, og jeg endte med å bestille meg en Foris FS2331. Flaks for meg at den er på tilbud nå - til rett under 2 tusen.

 

@hardrock_ram - Elsker kommentaren din! Det er for mye 8.klasse-norsk i testene på HW.no

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...