Gå til innhold

Displax lager berøringsskjerm av TV-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dere kaster et blikk på konsept-TV man la ut et bilde av i artikkelen, burde kanskje bruksområdet for dette være litt klarere... ;) Den er formet som et bord, så det er nok ikke tenkt at man skal kunne gå bort til en TV som henger på veggen og trykke på skjermen for å skifte kanal nei. Her skal man stå/sitte rundt skjermen og jobbe isammen/alene med produktvisning, brainstorming, oppgaveløsning og sikkert mye annet jeg ikke helt kan forestille meg i farten...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

bruke på pc skjermen med 1 persons skytespill. beste muligheten å utnytte det på. :no:

 

men for bruk av kontorotte bedrifter så er det nok et ok produkt. selv ville jeg ha stappet en 60-70 tommers LCD skjerm ned i et kartbord på brua på et skip. denne til å se skjermbildene til de viktigste skjermbildene ombord. sånn som Firewin, CCTV, IAS-skjermbilde over generator status, "film" og som en vanlig PC. kunne vert veldig hjelpsomt med tanke på å ha funksjoner som å dra fingertuppene sammen for å minske bildet. samme som HTC Desire bruker som sin touch metode. kult å bare sveipe over mellom bildene og ha en god oversikt hva som skjer. på CCTV-close cercuit television, for å se gjennom alle kameraene. eller bare bruke internett til å gå rett inn på et bestemt kamera ved å taste inn ip andressa til kameraet, men dette er bare for ip baserte kameraer. på seismikk skipet til Fugro Geoteam sin Geo Coral (overlevert aug-sep 2010) brukte vi pelco sine 360grader farge og nightvision kameraer. reine spion kamera. leste tekstmeldinger til arbeidere på titals meter avstand. da jeg sa på PA anlegget (høytaleranlegg) at nå var CCTV oppe å går så de måtte tenke over hva de sa og gjorde. ingen var høge i hatten da lengre. kameraene tar og film og lyd. folt tok plast rundt noen av kameraene og. securitas vakta på utsiden av skipet såg aldri mot skipet lengre der han satt. :innocent: fikk fram den lekne karen i inspektørene til Fugro og. vi bruker joystick på alle datamaskinene som skal ha rettighet til å se bruke CCTV. de satt seg ned å spionerte med engang jeg sa det var klart.

 

men produktet kan bli veldig nyttig for bedrifter men ikke meg som privatperson.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...