Gå til innhold

Linux blir sikrere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig nødvendig med person angrep? Makan...

Det er aldri nødvendig, men dessverre er det han sier sant. Setningen i artikkelen ga ingen mening og viser at han ikke kjenner til det han skriver om.

 

Vedkommende "journalist" leser vist heller ikke kommentaren til artiklene her i diskusjon.no heller. Når feil upresise uttalelser blir påpekt retter han ikke artiklene...

Lenke til kommentar

Personangrep har uansett ikke noe på forumet å gjøre.

 

Det må være lov å påpeke feil, og sågar lufte sin frustrasjon over at nevnte journalist gjentatte ganger begår feil. Det er ikke personangrep.

 

JokeAss viste til hva som var feil, og forklarte at så ikke stemte. En forbedring av kritikken kunne være om han hadde linker å referere til for å underbygge sin påstand, og han kunne vurdert om "full av feil og svada" burde vært litt omformulert siden artikelen ikke var helt på bærtur.

 

Men jeg mener at hw.no må tåle dette. Kvaliteten på materialet som legges ut er rett og slett rævva. Personer som skriver artikler hos hw.no virker ikke å ha særlig kunnskap eller interesse for fagfeltet. Nysgjerrigheten er borte. Nå er det kun å surfe gjennom en liste websteder, copy/google-translate/paste, og håpe man klarer kvoten med minimum 3 artikler pr arbeidsdag. Vi som er interesserte har lest det som skrives her 2 dager før. Testene er blitt mer eller mindre kjedelige. Artiklene er neddynket av personlige preferanser uten et fnugg av objektivitet.

 

Det er så typisk norsk å kaste ut ord som personangrep, rasisme, og påpeke offermentalitet med en gang noen ymter noe som kan oppfattes som negativt. Slutt med det tullet.

Lenke til kommentar

Jeg var nok litt vel brutal, men begynner å bli litt lei av at det faktisk sitter en mann og får betalt for å copy/paste fra andre nettsider uten å faktisk ha noen anelse om hva det er han skriver om...

 

Meningen var ikke å angripe person, så hvis det oppfattes som det beklager jeg.

Endret av JokeAss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...