Gå til innhold

Lumigon T1 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge spesifikasjonsarket som kom i firetiden er det 3,5". Mente å ha fanget opp 3,2 under lanseringen i går - og det var også det som var "lekket" på forhånd. Her fikk vi ikke utdelt noen minnepinner/spesifikasjonsark (pressekit) i etterkant slik vi pleier. De har, naturlig nok, hatt det travelt i dag så det tok tid å få svar på e-posthenvendelsene også. Dermed hadde vi ikke så mye å dobbeltsjekke mot.

Lenke til kommentar

Spent på målene, men med 3,2" skjerm lover det bra. Endelig en lommevennlig toppspekket Android mobil!

 

Hvor små/trange bukser har du?

Min 4" galaxy s passer perfekt i mine lommer ihvertfall

 

Liker ikke store mobiler. Synes egentlig min Hero er i overkant stor (bred), men ser at det kan bli litt knotete å fikle med særlig mindre skjerm. Hvis Lumigon er < 5,6 cm bred og samtidig har 800x480 oppløsning (som Desire) er dette en unik kombinasjon. Mobilene i denne størrelsen har til nå hatt tregere prosessor, dårligere kamera og lavere skjermoppløsning enn de litt større mobilene.

Lenke til kommentar

Husker ikke at det var slik telefonen så ut da amobil laget en sak av denne telefonen tidligere. Var vell to stk som skulle lanserers da.

 

 

post-105988-1287941696,0508_thumb.jpg

Synes den oppe i høyre hjørne uten det hvite hadde vært stilig.

Lanserers i danmark 20/10 og kommer på nyåret til Norge. Er det så utrolig vanskelig å kaste er parti over fjorden. Tror de mister mye salg ved å utgi den senere her. Telefonen blir utdatert før den kommer....

Endret av Teac
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...