Gå til innhold

Slik ser Radeon HD 6800-serien ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sykt sexy disse så ut, spesiellt bildet der du kan se detaljene på sidene dribble.gif Motivet var også ganske pent, men det blir nok raped av produsentene. Er vell bare å skaffe seg et tidlig eksemplar da ;)

 

Det eneste jeg kan sette fingeren på er strømen til 6850 som står på siden, men det gjør ikke noe(så er det jo bare en 6-pinthumbup.gif). Syntes også de kunne fjerne den øverste DVI- porten til fordel for litt større viftegrill.

Lenke til kommentar

Håper samtlige kort i denne serien beholder den 100% rekangulære formen på bakplaten/kjøleren, i motsetning til feks 5970, hvor bakplaten er større enn selve kortet, med en liten spiss i enden som fører til at kortet tar mer plass enn det trenger. Skaper også komplikasjoner med en del 3. parts kjølere, som noen ganger ender i at man igjen må kjøpe en 3. parts bakplate for at ting skal se ordentlig ut...

Lenke til kommentar
hva om high-end kortene er det samme, hva med oss som vil kjøre 3 eller 4 kort ?!?! :scared:

Null problem. Bare installer 3-4 kort og kjør i gang. :)

 

(Man får selvsagt ikke alle kortene til å samarbeide om skjermbildet på en enkelt skjerm siden Crossfire ikke vil fungere over alle kortene, men får i hvert fall brukt kortene til hver sin skjerm)

 

Alt for dyrt og varmt for min del. Jeg venter på de lavere modellene 6770, 6750, 6670 og 6650.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...