Gå til innhold

– Android 4.0 får navnet Ice Cream


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har god tid. Har akkurat kjøpt telefon med Bada. Neste mobilkjøp er sannsynligvis om 2-3 år så det var ment som en spøk. Det er umulig å vite hvilke mobilOS som er bra så langt fram i tid.

 

Min forrige telefon, Nokia N73, hadde etter mange sitt syn markedets beste OS, Symbian S60 i sin tid og mange ville nok spådd i 2006-2007 at Symbian ville være markedsledende også i dag. Poenget mitt er at Androids knallsterke markedsposisjon i dag ikke er noe bevis for at de er gode om 3 år.

 

Men Créme Brûlée høres i hvert fall langt mer avansert ut enn iskrem. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Android er OSet og en parallell til iOS.

Parallellen til Android Ice Cream er iOS 4.0 (evnt. iOS 6.0 eller hva det kommer til innen Android Ice Cream kommer).

Vil påstå at navn på dessertretter i alfabetisk orden er mer kreativt enn sekvensiell nummerering.

:ph34r:

 

Jeg tenkte mer på at Google skulle kalt Ice Cream for iOS :p

Lenke til kommentar

Akkurat navnet er vell ikke så veldig mye å lage en nyhetssak ut av?

 

Men jeg vil vell tørre å si at navn på deserter er mer kreativt enn å kalle det v1, v2, v2, eller i Apple's tilfelle i (som de bruker til alt annet) og OS (operating system).

Lenke til kommentar

Android blir stadig mer fragmentert. Det er i ferd med å bli et kjempeproblem, særlig med tanke på Android Market og hvordan det skal håndtere x-antall ulike versjoner av Android. Akkurat på dette punktet har iOS en fordel. Der blir OS'et oppgradert jevnlig, mens Android snakker om v. 4.0 så har Android mange håndsett som fremdeles er på v. 1.6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...