Gå til innhold

Twitter-sjefen gir seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er lavmål. Null innhold, ut-gammelt stock-bilde (N70? Virkelig?!).

 

Etter at EDDA kjøpte Hardware.no/Amobil.no/Whatever.no har det gått til hundene.

Ta pilla di og ro deg ned nå. Det er faktisk noen som bryr seg om hva som skjer i næringslivet, og ikke bare hva som skjer på WoW-fronten.

 

"Ny mus fra Logitech" er sikkert rimelig uinteressant for mange det også.

At det blir brukt et gammelt bilde har jo null å si i denne sammenheng.

 

At ting har gått litt nedover etter EDDA er jo din mening, men enig i at det har blitt behov for litt mer filtrering av hva som er interessant og ikke.

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

Dette er lavmål. Null innhold, ut-gammelt stock-bilde (N70? Virkelig?!).

 

Etter at EDDA kjøpte Hardware.no/Amobil.no/Whatever.no har det gått til hundene.

Ta pilla di og ro deg ned nå. Det er faktisk noen som bryr seg om hva som skjer i næringslivet, og ikke bare hva som skjer på WoW-fronten.

Jeg, som nok mange av de som har brukt Hardware.no (og ikke Gamer.no eller hva nå enn den nye siden heter) som startpunkt for "Hardware.no Nettverket", er fint lite interessert i WoW. Det jeg hadde håpet å få, som Hardware.no har servert tidligere, for mange år siden, er aktuelle saker som også har en artikkeltekst som ikke er sakset rett fra en eller annen internasjonal nyhetsside som profilerte nyheten for noen dager siden. Tilsynelatende ble dette for mye å be om for noen år siden da Hardware.no ble kjøpt av Edda og bestemte seg for / ble presset til å slutte å faktisk produsere noe.

 

"Ny mus fra Logitech" er sikkert rimelig uinteressant for mange det også.

At det blir brukt et gammelt bilde har jo null å si i denne sammenheng.

Feil. Det sier noe om interessen for å skape en god artikkel når artikkel-"forfatteren" bare stuper rett ned i stock-arkivet og velger "hva som helst". Hvordan er bildet av to unge mennesker som taster avgårde på sine 2006-mobiltelefonmodeller relevant for en nyhetssak hvor sjefen for Twitter slutter? Det er over hodet ikke det - men tilsynelatende "burde det holde".

 

Det sier alt om hvor engasjert man faktisk er, og er et av de virkelig sterke tegnene på at folk som legger ut "innhold" på Hardware.no (og Amobil.no for den saks skyld) bare cruiser gjennom dagene med kaffeslabberas og gir fingeren til sin tidligere leserskare.

 

 

At ting har gått litt nedover etter EDDA er jo din mening, men enig i at det har blitt behov for litt mer filtrering av hva som er interessant og ikke.

Fakta er at Hardware.no ikke lengre serverer nyheter - interessante or otherwise.

 

Jeg ser vi begge har vært medlemmer av forumet ca. like lenge (siden slutten av 2003), og vi brukte sikkert også nettsiden i noen år før vi giddet å registrere oss også (det var i alle fall tilfellet for meg) - vil du virkelig si at du ikke har merket nedgangen i den journalistiske kvaliteten på Hardware.no på samme måte som meg? I så fall er jeg da enten ekstremt årvåken, eller så er du veldig sløv. Jeg tipper sannheten ligger ca. midt mellom. :)

Endret av josh909
Lenke til kommentar

Dette er lavmål. Null innhold, ut-gammelt stock-bilde (N70? Virkelig?!).

 

Etter at EDDA kjøpte Hardware.no/Amobil.no/Whatever.no har det gått til hundene.

 

Jeg sluttet selv å lese Hardware/amobil etc en tid etter de ble oppkjøpt av Edda.

 

Helt enig når det gjelder din kritikk av hw.no, "nyhetene" er som regel oppgulp av andre sider som gjerne her presenteres dager etter andre medier. Blir litt feil når db.no/ap.no er raskere/bedre på IT nyheter.

 

Mangler også dypde og forståelse i artiklene. Før i tiden kunne man sitte seg ned å kose seg med artikler som var skrevet over flere deler. Eneste verdien med dette nettstedet nå er brukere på forumet som f.eks Simen.

 

Skjønner ikke hvorfor ledelsen/journalistene tar hinten når det er så mange ufornøyde brukere.

 

Hva skjedde med å oppfylle kundens ønsker?

 

Jeg har ikke vært innlogget på hw.no på flere år.

Jeg logget meg inn forresten kun for å støtte deg, du er absolutt ikke alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...